⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 97 ⊗

116 17 10
                                    

(BM of KARD - Broken Me)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(BM of KARD - Broken Me)

[GIRIŞ]

"Evet," Namjoon elindeki dijital tabletin ekranından hologram açarak profesörün e-mail'ine girdi. "Bakalım ilk görev neymiş..."

Açılan hologram ekranda gösterilen e-mailde belirtilmiş maddelere göz atan Namjoon'a seslendi Jimin, çatalının ucundaki yeşil zeytini ağzına atarken. "Eee, Nam?"

"Görünüşe göre künyenin arayışına başlayacağız." Dedi Namjoon bakınırken.

Jisoo araya girdi. "Hemen mi? Gerçi geleli 1 gün oldu, geç bile kaldık."

"Çok fazla oyalanıp vakit dolduramayız." Namjoon hologramı kapatıp tableti yemek masasının kenarına koydu. "Della bizim Oz bölgesinde olmadığımızı anlamadan halledip gitmemiz gerek."

Jennie çorba kaşığıyla erişte suyundan alırken Hoseok ona çatalıyla yardım etti. "Spagettiyi de al."

"Diyetteyim canım." Jennie'nin sözü Jisoo'nun başını eğerek kendisine bakmasına sebebiyet verdi. Genç kız kaşlarını kaldırdı. "Diyet mi? Şaka mı yapıyorsun?"

"Neden?"

"Bir deri bir kemiksin Jen. Saçmalama, al şunu." Jisoo peynir tabağına uzanarak Taehyung'a uzattı. "Ona versene."

"Peynir mi? Hadi ama!"

"Ye Jennie, ye." Taehyung genç kızın sırtına hafifçe vururken belli etmeden beline indirip okşadı parmağıyla. Jennie ağır ağır sırtını dikleştirirken bakışlarını alttan genç adama çevirdi. Taehyung'un yüzündeki ifadesizliğe rağmen okşayışından anlıyordu ne düşündüğünü.

"Hadi hadi hadi!" Seokjin Namjoon'a kaş çattı. "Acele ettirmesene adamları. Yesinler güzel güzel, b*k var da gidiyoruz sanki."

"Sen de ye hadi." Namjoon peçetesini alıp ayağa kalkarken Jisoo kıkırdıyor, Seokjin sabır diliyordu.

••••••

Saraydan çıkalı yarım saat olmuş, üyeler patikanın çıkışına varmışlardı. Namjoon'un peşinden ilerleyen ekip, Rose'nin tini mini şarkılarıyla kafa dinlendiriyorlardı.

"Bir Ebru Gündeş patlatman yok mu?" Diye sordu Jungkook. Yoongi ensesine patlattı bir tane. (Patlat bir şarkı, koy bir kadeh, içiyoruz yine bu gece~)

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin