"Bir arena bölümü gelsin mi? Duyamadım bir dakika.
GELSİN Mİ???"[GIRIŞ]
Kapıdan girdikleri gibi arenada sıra halinde dizilmiş üyeler ve karşılarında X-Men üyeleriyle profesörü görür görmez sıraya doğru koşan Taehyung ve hemen arkasında Jennie'nin de gelmesiyle profesör konuştu.
"Şu dakikadan itibaren, savaş tekniklerinizi geliştirmeniz zorunlu uygulamadır." Dedi profesör. "Her birinizi en üst seviye saldırılarla görmek istiyorum. Artık hiçbirinizin ana pozisyonu yok, hepiniz bütün pozisyonlarda oynayacaksınız."
"Ne?" Dedi Lalisa.
"Bir dakika, ben anlamadım. Bütün pozisyonlar... Derken?"
"Saldırı yapan kişi bundan böyle savunma ve çeviklikte de rol oynayacak, gerektiğinde de şifacılık yapacaksınız."
"Profesör, karşı gelmek gibi olmasın ama 28 senedir saldırı stillerine alışık bir kişinin savunma yapabileceğini sanmıyorum efendim. Bu yüzden bu söylediğinize katılmıyorum. ve ekip halinde çalışmamızın daha uygun olacağını düşünüyorum. Tek başımıza bir şeyleri halledemeyeceğimizi siz de biliyorsunuz."
"ŞU ANDA BİR SAVAŞTA OLDUĞUNUZU UNUTMAYIN!" Profesör bağırdı. "NAMJOON, ÖNE ÇIK! Jean?"
Profesörün kendisine işaret vermesiyle Jean, bir ateş topu yaratarak hızlı bir şekilde üyelere göndermeye başladığında hiçbiri henüz kendilerine doğru gelen saldırıyı fark etmedikleri için afalladılar, Namjoon hemen öne çıkarak şakağına dokunduğu gibi gelen saldırıyı havada durdurmayı başardığında nefes nefese dehşetle profesöre baktı. "PROF-"
"HER BİRİNİZİN BİRER SAVAŞÇI OLDUĞUNU UNUTUYORSUN NAMJOON!"
"Savaş esnasında bir ekip olmanız, o ekipten birinin veya birkaçının hasar alıp savaşamayacak duruma gelmesiyle sizin savaş meydanında tek başınıza kalmayacağınız anlamına gelmiyor. Kendinizi geliştirmeniz gereken nokta bu. Her birinizin birer eksiği mevcut şu anda." Wolverine gür sesiyle konuşmaya devam etti. "Hoseok dışında hiçbiriniz pozisyon değişimini bilmiyorsunuz."
"Hoseok adaptasyon mutasyonuna sahip olduğundan kolaylıkla pozisyon değiştirebiliyor. Ama bunca sene saldırı yapmış birinden kolaylıkla savunma yapmasını bekleyemezsiniz. Bu nedenle ekip içi pozisyon dağılımı kalkmıştır!" Raven devam etti. "GEREKTİĞİ TAKDİRDE, EĞER Kİ KARŞI TARAFTAN SİZE KARŞI BİR TEHDİT GELDİĞİNİ HİSSEDİYORSANIZ O ANDA GELEN SALDIRIYI ENGELLEMEK İÇİN ELİNİZDE NE VARSA KULLANMAK ZORUNDASINIZ!" Bağırdı Scott. "ZİRA EN UFAK BİR KAÇIRMANIZDA GERİ DÖNÜŞÜ OLMAYAN BİR HATAYI YAŞATIRSINIZ! ANLADINIZ MI?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasy"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...