(Jordan Rees - You're Our Only Hope Now)
[GIRIŞ]
Kasabaya doğru giden kestirme yoldan ilerleyen üyeler aralarında konuşarak yarım saat önce yaşadıkları olayı tartışıyorlardı. Rose ortaya çıkan Hagune hakkında açıklama yaparken Taehyung ve Seokjin Jimin'i taşıyorlardı. Yürüyebildiği kadar yürüyordu, gücünün yetmediği anda Seokjin onu sırtına alarak yola devam ediyordu.
Üyeler kendi aralarında tartışmalarını sürdürürlerken Jimin başını Seokjin'in ensesine yasladı. Zavallı adam uzun süredir gücünü kullanmadığından açığa çıkan goblinin yenilenme gücü ufaktan körelmişti, buna ve bedeninde yaşadığı ağırlığa rağmen halinden memnundu.
Krallık topraklarını kurtarmışlardı.
'Anne, baba.' İçinden geçirdi kırık bir tebessüm ederken gizliden. 'Huzur içindesiniz değil mi? Kanımın ait olduğu bu has toprakları sizler için korudum.'
Bakışları refah içinde görünen ağaçların yapraklarına daldı.
'Yaptıklarınız için sizi affetmeyeceğim, lakin burada yaşayan devler ülkesi halkını sizlere yaptığım gibi ölüme terk edip gidemezdim. Anlayacağınızı umuyorum.
Kalplerinizin kirini, sizi ayakta tutmak için canından can giden insanlarımıza eziyet etmekte kullandınız. Oğlunuz olmak hiç bu kadar canımı acıtmamıştı.
Hayat her zaman kötülüklerle dolu değil, anne. Baba, insanlar her zaman art niyetli değiller.
Ve bu yüzden hepsinden şüphelenip onlara yaşamı zindan etmek bir çözüm değil.
Anlıyorsunuz, biliyorum. İçinizde pişmanlık yatıyor, hissedebiliyorum. Suçlanmanız gereken çok şey var lakin suçlamak için epey geç oldu vakit. Sanırım bunları siz hayattayken söylemiş olsaydım en azından bir anlamı olurdu...'"Jimin?" Lalisa'nın sesiyle kendisine geldi genç adam. Başını hafifçe kaldırıp üyelere baktı. "Hm?"
"Uyuyor musun diye seslendim, bir şey yok." Dedi Lalisa önüne dönerken. Jimin bir şey söylemedi ve başını yeniden Seokjin'in ensesine yasladı.
Bakışları ormanın içerisinde süzülürken ağaçların arasında dikilen kambur, yaşlı bir cadıya takıldı. Yorgunluğu anında giderken dikkat kesildi ak saçlı kadına. Kadın yaşlılıktan kırış kırış olmuş elini kaldırıp selam verdi. Jimin karşılık veremeyecek kadar afallamış vaziyette kendisine bakarken yaşlı cadı titreyen avucunun içinde mavi bir ruh oluşturdu ve ormanın içine doğru gönderdi. Ortadan kaybolduğunda Jimin bir süre garipseyerek bakışlarını yere indirdi.
O yaşlı cadıyı daha önce görmüş müydü? Galiba hayır.
Ağaçların arasına baktı, geçtikleri yolu inceledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasy"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...