⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 73 ⊗

182 31 32
                                    

[GIRIŞ]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[GIRIŞ]

Rose zorlukla yutkunarak bakışlarını profesör ve hava ruhu arasında geçirirken profesör ona korkmaması gerektiğini fısıldadı.

"Eğer korkarsan seni reddeder, element ruhları sahiplerinin güçlü olduklarını kendilerine kanıtlamasını isterler. Zira onlar güçsüz kimselere itaat etmezler, Rose."

Genç kız derin bir nefes alarak dikleştirdi sırtını ve profesöre doğru ilerlerken elini kaldırdı.

"Onunla telepatik olarak iletişime geçebilirsin, gücünü kullan."

Araladığı dudaklarından mırıldandığı melodiyi yüksek sesle arenanın her tarafına duyuran Rose, gözlerini kapatarak kaşlarını çattı ve özgüvenini melodisine aktararak Hava Ruhu Sarı Zümrüdüanka ile iletişime geçmeye çalıştı.

'Hava Ruhu.'

Zihninden ona ulaşmak için telepatik yolla aklından bir düşünce geçirdiği sırada bir ses işitti.

Hızlı atan bir kalp sesi.

'Bu duyduğum... Senden mi geliyor?'

"Kalbimi işitiyorsun."

Gözlerini açtı hemen Rose. Duyduğu kadın sesiyle önce profesöre baktı, ardından Hava Ruhu'nun altın sarısı bakışlarına.

'Bir kız mı?'

"Rose, tıpkı adının anlamı gibi güle benziyorsun."

'Pekala... Bunu bir iltifat olarak almalıyım sanırım.'

"Sarı rengi severim, saçlarının rengi doğal mı? Güçlü bir sarıymış gibi görünüyorlar."

Rose yüzündeki gülümsemesini göstererek Hava Ruhu ile bakışırken zihninden yanıtladı.

'Evet, doğal sarı.'

"Sanırım onun senin gibi bir kadın sesine sahip olduğunu işittiğinde cinsiyetini fark etmişsindir." Dedi Profesör. Rose başıyla onayladı. "Parlak bir sarıya sahip kız bir zümrüdüanka."

"Anlaşabileceğinizi düşünüyorum. Bunu al." Elindeki yüzüğü Rose'ye uzattıktan sonra arenadan çıkan profesörden bakışlarını ayırdı Rose.

'Cana yakın bir ruhsun sanki, kibarlığını sevdim.' Diye içinden geçirdi Rose. Zümrüdüanka kanat çırpmayı keserek zemine ayak bastığında kanatlarını kendisine doğru çekip gizledi ve başını eğdiğinde Rose elini uzatarak tüylerini okşadı.

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin