"Bölüm bomba gibi, hazır mısınız?
Şarkının sözleri savaşla ilgili bu arada, yani kitaptaki savaştan bahsetmiyorum. Genel olarak insanlar arasındaki savaşı anlatıyor şarkı, biraz böyle epic bir hava var. O yüzden bilerek Yoongi için OST seçtim.
LÜTFEN ŞARKIYLA OKUYUN!"(YOONGI OST: KLOUD - Humans)
[GIRIŞ]
Sinirle temizlik odasından çıkıp hızlı adımlarla kapıya doğru ilerlerken elindeki parayı hışımla garsonun kafasına doğru fırlatan Yoongi'ye baktı bardaki iri yarı adamlar. "Hey, dur orada!"
Yoongi sinirden köpürürken adamın kalın ve gür sesiyle mırıldandı. "Seninle uğraşamam, p*zevenk herif."
Adam sanki bunu işitmişcesine birden oturduğu sandalyeden kalkıp ahşap masayı hızla kenara fırlatarak bağırdı. "DUR DEDİM ORADA!"
"İşitmen mi bozuk lan senin?" Bir diğer adam Yoongi'ye seslenince Yoongi olduğu yerde duraksadı ve arka çaprazına çevirdi başını. Kaşlarını kaldırıp dikkatle bakarken keskin bir tonla tehditkar şekilde konuştu. "S*ktirip gitmen için 5 saniyen var."
"NE DEDİN?" Adam kahkaha atarak alayla gülerken yanına geldi ve Yoongi'nin siyah saçlarını tuttuğu gibi iyi yarı bedeninden yararlandığı kas gücüyle havaya kaldırdı pamuk kadar hafif genç adamı. Alayla güldükten sonra ciddileşti bir anda ve sinirle baktı. "Bir daha ters cevap verirsen yerin dibini boylarsın, bücür."
Yoongi'yi hışım ve anlık öfkeyle temizlik odasına doğru fırlatınca Yoongi'nin sırtı duvara sert bir şekilde çarptığı gibi sırt bölgesindeki kemiklerinde keskin bir acı hisseden genç adam, acıdan çığlık bile atamadan yere yığılıp düştüğünde iri yarı adam ona doğru adımladı ağır bir havayla ve şöyle bir baktı. "Çeneni toplamazsan aciz düşersin, ezikleşme ve otur k*çının üzerine."
Arkadan bir adam ona katıldığını belirtti. "Burada bebeklere yer olmadığını söyledik sana ve geldin."
"Hala buradasın, bunu çoktan yapması gerekirdi."
"Ne halta garsonun kafasına para fırlatıyordun?" Diye sorduğunda hesap sorarmış gibi, Yoongi bir cevap vermedi başı eğik şekilde yattığı yerde olduğu gibi dururken.
O cevap vermeyince adamlardan biri odun parçası alarak Yoongi'nin kafasına fırlattı sertçe. "Konuşsana lan!"
"Gerizekalı." Dedi arka taraflardaki adamlardan biri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasia"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...