"Üstteki gif Agust D'nin Daechwita MV'sinden, aynı zamanda bizim bildiğiniz üzere 2. Kitabımızda labirent görevine gittikleri zaman taşlandığı kabusunu gördüğü giftir."
(Taylor Swift - All To Well)
[GIRIŞ]
Kafeteryadan çıkan Yoongi, yüzüğüne bakıp gülümseyerek fısıldadı. "Başardım Slyph!"
'Aferin size efendim, savaşmayı öğreniyorsunuz!'
Güldü Yoongi. "Savaşmak ha?..."
Bakışları kalkıp karşısında duran genç kızı fark ettiğinde yüzündeki gülüş soldu. Çekingen bir tavırla karşısında dikilen Lalisa tedirginlikle bakıyordu. Bakışları duygu yüklüydü. Yoongi o an çok şey demek istemesine rağmen dudaklarından hiçbir kelime çıkmıyordu.
"Biraz konuşmak ister misin?"
Yoongi afalladığını belli etmek istemeyerek başıyla onayladı, Lalisa kendisiyle birlikte kolejden çıktığında bir süre sessizlik eşliğinde bahçeyi dolaşmaya başladılar. Lalisa etrafa bakınırken Yoongi önüne bakıyordu.
"Söylediklerimi düşündüm, birkaç gündür." Diyerek söze başladı Lalisa. Dudaklarını birbirine bastırarak bakışlarını yürüdükleri kaldırıma çevirdi. "Biraz... Ağırdı. Demek istediğim, üzgünüm."
"Sorun değil." Başını çevirdi Yoongi. Bakarsa gözleri dolacaktı yoksa.
Lalisa kendisine bakmak istemediğini fark etmişti, üzerine gitmedi. "Sorun olduğunu biliyorum, etmemen için özür diliyorum. Bir daha öyle ağır şeyler söylemeyeceğim."
"Özür dilemene gerek yok," Diyerek karşılık verdi Yoongi. "Özür dilenecek bir şey yapmadıysan asla özür dileme. Özür dilenecek şeyleri ben yapıyorum, ve sonuçlarını da en yakınlarımdan güzel bir şekilde öğreniyorum o kadar."
"Yoongi," Lalisa bu defa cidden üzülmüştü. "Dönmeni istedim."
Yoongi dolan bakışlarını etrafta gezindirmeye devam ediyordu.
"Ekipte hepimizi koruyabilecek kişi bir sen bir de Jisoo. Biliyorsun değil mi?"
Başını eğerek yürüdükleri kaldırıma bakan Yoongi, bu sefer sessiz kalmayı seçti. Lalisa devam etti. "Tanıdığım en güçlü insan olduğun için, belki de güçsüz olduğunu söyleyip seni test etmişimdir. Hiç düşündün mü?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasy"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...