⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 32 ⊗

222 38 12
                                    

[GIRIŞ]

"Hey," dedi Jungkook kapıyı arkasından kapatıp ayakkabılarını çıkardıktan sonra salondan beri oturma odasına geçerken. "Ne yaptınız?"

"Ne, dışarı mı çıktın?" May kendisini fark edince Peter'ın da bakışları genç adamın üzerine çevrildi. Şaşkınlıkla baktı.

"Nereden geliyorsun sen?" Diye sordu Peter kaş çatıp. May de aynı şekilde kendisine bakarken Jungkook şaşırarak üzerindeki kıyafetleri kontrol etti. "Sokaktan."

"Dalga denizde olmuyor muydu?" May'in sorusunu kale bile almamayı seçen ikili, şüpheyle bakışırlarken Jungkook bıkkın bir nefes verip göz devirdi. "Bunaldım evde, çıkasım geldi. Merak etme, kurtlar yemedi arkadaşını."

Kendisini tekli koltuğa atarken Peter bakışlarını bir an bile kaçırmadan şüpheyle bakmayı sürdürdü. "Bir de yeseydi?"

"Sen de iyice like erkek oldun çıktın ha!" Jungkook'un lafına Peter kaş kaldırıp ciddi olup olmadığını sorgularcasına bakarken May bıyık altından gülmeye başladı.

"Ne bu endişeler Pet?"

"Saat gecenin 22:00'ı ve dışarıdan geliyorsun, sence ne tepki vermeliyim taşfırın erkeği?" Diye sorduğunda May gülüşünü durdurup kaşlarını kaldırdı Jungkook'a bakarken. Haklı olduğunu üçü de biliyordu.

"Niye ben May miyim?"

May üzerine atılan lafa şaşkınlık nidası dökerek arkaya doğru eğilip anında kaptı yastığı ve Jungkook'a fırlatırken Peter sabır dilercesine elini alnına ve göz pınarlarına bastırdı.

"Seni," May yastıkları tek tek fırlatmaya devam ediyordu. "Adi," elindeki son yastığı da attı. "Herif!"

Jungkook pis pis gülerken May tehdit edercesine parmak salladı. Peter salladığı parmağını elini uzatarak indirdi ve Jungkook'a baktı. "Bir sorun mu oldu?"

May hala sinirle bakarken Peter uyaran bir bakış attı kendisine. May onay vererek arkasına yaslanıp sakince Jungkook'la bakıştı. Jungkook başıyla reddetti. "Yoo, çıkıp dolaşayım dedim. Hava güzel."

"27 derece." Dedi Peter öne doğru uzamış saçlarını arkaya doğru tararken parmaklarıyla. Arkasına yaslandı. Jungkook umurunda olmadığını belli eden bir ifadeye büründü.

"Zeki herif seni."

"Jungkook," dedi May ciddi bir ses tonuyla. "Durduk yere bunalan biri değilsin sen. Ne oldu?"

Siyah renk kıvırcık saçlarını ensesinde topladı May. Bakışları Jungkook'un üzerindeydi Peter'ınkiler gibi. Jungkook yerinde doğrulup arkasına yaslandı televizyona bakarken. "Niye kapattınız filmi? Daha yeni başlıyordu zaten. Kaçırmışımdır kesin."

Peter ve May sessizce kendisine bakmayı sürdürürlerken Jungkook bıkkınlıkla nefes verdi. "Bir şey yok, endişe etmeyin."

"Emin misin?" Diye sordu May. Jungkook başıyla onayladı. "Evet. Son sahne boğdu biraz sadece."

"Şu öpüşme olayı-" Peter'ın sözü bölünürken May ile bakıştı istemsizce. May kaş çattı. "Adamın önünde beni öpersen olacağı bu."

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin