[GIRIŞ]
Burnunu çekti bakışlarını kaçırırken. Annesiyle ilgili gerçeği rüyalarında gördüğü kadarıyla biliyordu ve uzun zaman sonra yeniden hatırlamış olmak can sıkıcıydı. Bay Logan neşesini yerine getirmek için eliyle eline vurdu. "Tatlı çocuktun ama. Asma suratını, annen senin gibi bir sıpayı doğurduğuna çok şanslı kadındı."
Taehyung başını eğerek güldü sessizce. Bay Logan'ın iltifat yerine geçen hakaret sözlerine yılların verdiği aşinalıkla neredeyse gülecek kadar alışmıştı. Bay Logan da gülüyordu zaten, üstüne alınacağı bir durum yoktu.
"Sırtlan gibi vahşi bakışların vardı. Görünce tek kaşımı kaldırıp baştan aşağı süzdüğümü hatırlıyorum seni." Gelişigüzelinden kurduğu devrik cümlesini anlamakta ilk başta zorluk çeken Taehyung daha sonradan manasını yakaladı, sıcak bakışlarıyla cevapladı üstadını. "Benim zamanlarım daha ilkeldi, ortalıkta anadan doğma gibi dolaşırdık." Dediğinde Taehyung kaşları havalanmış bir şekilde dehşet misali hayretle baktı. "Ne yani, çıplak mı?"
"Eh." Dedi Bay Logan, düşünür gibi yaparak. "Adamantium ameliyatının başarılı sonuç vermesi tüm doktorları memnun etmeye yetince çareyi oradan kaçmakta buldum ve sudan çıktığım gibi orayı terk ettim. Doktorlar delirdiğimi düşünüp beni demir kafese tıkmayı düşünmüşler ama yakalayamamışlardı."
"Durun tahmin edeyim, herkesi pençelediniz değil mi?" Diye sorduğunda Taehyung'a hınzır bir sırıtış sundu Bay Logan. "Bir bakmışsın etraf kandan cesetten geçilmiyor. Sonrasında ne olduğunu dahi hatırlayamadan kendimi çiftlikte buldum."
"Çiftlik mi?" Taehyung bu sefer kaş çattı. Bu nasıl bir anekdottu böyle?
"Yaşlı bir ihtiyar ve yedi bela karısının sefil yaşamlarını sürdürdüğü eski bir çiftlikti. Tabiri caizse olduğum gibi daldım, vahşi bir hayvan gibi. Hayatlarında ilk defa gördükleri, haliyle tanımadıkları ve tımarhaneden kaçmış gibi duran bu yabancıyı orada gördüklerine pek memnun olmuş gibilerdi, hemen kıyafet verip üzerimi giydirdiler."
"Gerçekten de anadan doğmaymışsınız." Dedi Taehyung ciddiyetle karışık bir dalgayla.
"Bir süre yanlarında kaldıktan sonra gitmek durumunda olduğumdan hazırlandım, ihtiyar bana kahverengi, eski bir deri ceket emanet ettikten sonra bu dünyadan göçtü." Dudaklarını birbirine bastırırken bakışları gölgelendi. "Rahmetliler, toprağın 8 metre altında nefes bile almadan yatıyorlar."
Taehyung bir şey söyleyip söylememekte tereddüt etti. "Başınız sağ olsun."
Bay Logan devamını getirdi. "Tanrı onları kutsasın." (Hristiyanlıkta böyle mi deniyordu?)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasy"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...