"Arkadaşlar antrenman bölümlerinin bitmesini iple çekiyorum manyak bir bölüm hazırladımŞDJSŞDKDŞDJDLDKDŞD"
(Nicki Taylor - Worlds Collide (SONG OF THE LEAGUE OF LEGENDS 2015))
[GIRIŞ]
Scott parkuru kurmayı bitirdiğinde Bayan Celes üyelere baktı. "Şimdi, sırasıyla parkurda güçlerinizi göstereceksiniz. Hiçbir şekilde tedirginlik yaşamayın, koruyucu kalkan olacak. Kalkanın içinde istediğinizi yapabilirsiniz. Anlaşıldı değil mi burası?"
Üyeler başlarıyla onayladılar.
"Parkurda ilk başta koşarak başlayacaksınız, üst tarafta gördüğünüz demirlere tırmanmanız gerekecek," Bayan Celes parkurun başlangıç kısmından birkaç metre ötede duran çıtayı gösterdi. "Tırmandıktan sonra üzerinden atlayıp zemine düşecek ve koşmaya başlayacaksınız. 200 metre koştuktan sonra çapraz koşuyla devam edip şu görmüş olduğunuz camdan havuzun girişine tırmanacaksınız." Arenanın diğer ucunda yataylamasına konulmuş 15 metre yüksekliğinde dikdörtgen şeklindeki dev camdan havuza baktı üyeler.
"Havuzdan çıkmanız için 5 dakikanız olacak. Süre tutulacak, havuzdan ne şekilde çıkarsanız çıkın, önemli olan kurtulabiliyor olmanızdır. Havuzdan çıktıktan sonra demir merdiven basamaklarına basıp zemine atlayacaksınız. Ayaklarınızın ve bacaklarınızın üzerinde dengede durabildiğinize bakacağız."
Üyeler başlarıyla onayladılar.
"Daha sonra önünüze bir bataklık çıkacak. Bataklığın amacı bedensel ağırlığınızı ne kadar dengeli kullanabildiğinizi ölçmek içindir. Bataklıktan çıkabilmeniz için güçlü yerçekimine karşı koymanız gerekiyor. Dikkatli olmayı unutmayın."
"Bataklıktan sonra gördüğünüz ağaca tırmanıp demir düzlüğe gelmeniz gerekiyor. Parkurun 2. Kısmı için başlangıç orası." Dedi Scott. Arenaya giren Aurora (Ourore - Storm) ve Henry (Beast) yanlarına gelerek devamını anlatmaya başladılar. Henry söze girdi. "2. Kısımda havada duran düzlükler arası ateş halkaları var, ateşin yanıcı olduğunu unutmayın. Ateşi kullanıp kullanmadığınız halkalar üzerinde herhangi bir etki etmez, içlerinden hızlı ve çevik bir şekilde geçebilmeniz gerekiyor."
"Yaklaşık olarak 7 adet halka mevcut. Hızınızı kaybetmeden süreyi iyi kullanmaya çalışın. Halkalardan sonra düzlükten zemine atlayacaksınız."
Rose yutkundu. "Orası çok yüksek..."
Üyelerin bakışları düzlüğe çevrildiğinde zeminle arada bulunan 25 metre dikkatlerini çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantastik"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...