⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 67 ⊗

202 31 47
                                    

(The Score - Enemies)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(The Score - Enemies)

[GIRIŞ]

Namjoon'un yanına varan Rose, nefes nefese yutkunarak genç adama bakarken Namjoon titriyor, kriz geçiriyordu adeta. Taehyung elindeki kara kılıçla şeytanları keserken bağırdı. "ROSE!"

"DURUMU İYİ GÖZÜKMÜYOR!" Diye seslendi Rose. "NE YAPABİLİRİM BİLMİYORUM!"

"BİR ŞEY YAPMANA GEREK YOK, JİMİN NAMJOON'U GÖ-"

"BANA HİÇ BAKMA!" Diye bağırdı Goblin. İki adet şeytanla aynı anda dövüşüyordu. "LANET OLASILAR!"

"ROSE NE YAPIYORSAN ŞİMDİ YAP!" Dedi Taehyung. Arenanın öbür tarafından Yoongi koşuyordu. Yoongi'yi gören Jisoo, sütunun üzerinden ona doğru koşarken bağırdı. "YOONGİ, YAKALA!"

Elindeki demir kementin bir ucunu aşağı doğru fırlattığında kemendi havada yakalayan Yoongi, nefes nefese koşturarak bileklerine bağladı ve gücünü bacaklarına aktararak Jisoo'ya bağırdı. "ÇEK!"

Jisoo demir kementi çekmek için sütundan aşağı sarktığında Yoongi havaya doğru yükseldi. Bacaklarındaki alev bir çizgi halini alarak katılaşırken Yoongi havada savrularak şeytanlara tekme savurmaya başladı. Gücünü yarıya ayırarak bileklerine verdi ve bağırdı. "ALEVLİ METEOR YAĞMURU!"

Kararmaya başlayan hava birden şimşekler çakmaya başlarken Jennie ve Hoseok bakışarak arenanın diğer taraflarına dağıldılar. Taehyung ortada hala kesme işlemiyle oyalanırken Jimin bağırdı. "ROSE!"

Genç kız çığlık atarcasına sinirle seslendi. "İŞİNİZE BAKIN YETER! HALLEDECEĞİM DEDİM!"

"JİMİN?" Taehyung nefes nefese zemine düşerek şeytanlara bakarken güldü kaşlarını çatıp. Jimin şeytanları bırakıp bedenine bürünerek arena zemininde iki ayağı üzerine düştü. "Efendim?"

Sırt sırta verdiklerinde havada cirit atan Yoongi de yere doğru düştü ve tam karşılarında ayaklandı. Diğer tarafta duran Jisoo ve arenanın kapılarını kapatan Seokjin'le bakıştıklarında Seokjin emir verdi. "Ya öleceğiz, ya öldüreceğiz. Siz seçin."

"Bunu seçmek için fazla geç kaldık Seokjin." Dedi Jimin başını çevirerek, kendisine bakmadan. "Başından sormalıydın."

"CEVAP BELLİ, YAŞAYAN TEK BİR ŞEYTAN BİLE BIRAKMAYIN!"

Havaya sıçrayan ikili güç patlaması yaşarken Jimin gobline dönüştü, Taehyung elindeki kılıca gücünü aktararak öfkeyle şeytanlara doğru savurmaya başladı. Yoongi Jisoo'ya doğru koştuğunda Jisoo pozisyon aldı ve genç adamın havaya sıçramasına yardımcı olup kendisi sütunlara doğru koştu. Hoseok hız gücünü kopyalayıp aktifleştirerek etrafta toz dumanı yaratırken Jennie irislerini kızıllaştırıp zeminden ateşler çıkardı ve kontrol ederek hortum yaratmaya başladı. Hortumun içine katmış olduğu kristaller çınlama yarattığı için Rose anlık şok dalgası yaşayarak ellerini kulaklarına kapattı. Yüzünü buruşturarak çınlamayı yok etmeye çalışmak için bağırırken Seokjin seslendi. "Geliyorum!"

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin