(Katy Perry - E.T. (ft. Kanye West))
[GIRIŞ]
"Ameliyathaneyi hazırlayın, hastayı ameliyata alacağız kanaması var!" Diye bağırdı doktorun biri koridora doğru. Odadan çıkarılan hasta yatağını koridorda hızla sürerlerken genç kızın bilinci kapalıydı.
Sarı saçları solgundu, eli yüzü bembeyazdı soğuktan.
Hasta yatağını hızla açılan buzlu camların ardındaki ameliyathaneye aldıklarında genç kızın baygın bedenini yataktan kaldırıp sedye üzerine yerleştirdiler ve doktorlar hazırlıklarını tamamlayarak birbirleriyle bakıştılar. "Kapıları kapatın."
Hemşireler dışarı çıkarken ameliyathane doktorları ve cerrah, genç kızın üzerindeki yeşil örtüyü açıp gözlerine bakmak için gözkapaklarını açıp ışık tuttular. "Normal, ağza bakın."
Diğer doktorlar genç kızın çenesinden tutarak ağzını açıp boğazına ve dişlerine baktıktan sonra cerraha onay verdiklerinde genç kızın başını yana yatırdılar.
"Kopmuş ses telleri için gırtlak ameliyatına başlıyoruz."
Fakat işler sandıkları gibi gitmeyip genç kızın başını yeniden eski haline çevirmesiyle bir gariplik olduğunu fark edip dehşetle kaş çatarak birbirleriyle bakıştıkları sırada genç kız yattığı sedyeden doğrularak bir anda kalkıp çığlık attı.
Kopmuş ses telleri ve dilsiz olmasına rağmen.
Ve o denli bir çığlık ki ameliyathanenin tüm kapı ve camlarını aynı anda parçalayıp kırarak metalden parçaları bükecek kadar tiz ve güçlü bir frekanstı yaydığı.
O bir mutanttı.
Doktorların ve cerrahın ne olduğunu anlamaya fırsat verilmeden çığlık başlar başlamaz kulak zarları patladığı için yere bayılmışlar, beyinlerinde çok fazla elektrik ve titreşim geçmesinden dolayı sinüsler zarar görmüş ve kulaklarından bir dolu kan boşalırken zemine doğru, genç kız öldürmekten korkmadığı doktorların üzerine basarak katil havası vererek hızla ameliyathaneyi terk etti ve koridora çıktı sinirle
Delirmiş gibiydi. Kelimenin tam anlamıyla delirmişti.
Kendisini fark eden hemşireler ona doğru koştuklarında genç kız yeniden bir çığlık savurdu kaşlarını çatıp dehşet korkunç bir yüz ifadesiyle onlara bakarken. Koridorda kim var kim yok hepsi doktorlar gibi kulak zarları patlayıp kan gölüne çevirirken koridoru, genç kız koridorun ucuna doğru koştu hızla. Karşısına çıkan herkesi tek tek yere indirirken birinin yakasına yapışıp havaya fırlattı çığlığıyla ve sıçrayarak karnına tekme geçirip adamı yere düşürdükten sonra üzerine düşerken karnına basıp midesinden kan gelmesini sağladı. Adam acıdan ses bile çıkaramazken genç kız geriye doğru eğilerek adamın saçlarından tuttuğu gibi kaldırdı ve sertçe zemine vurunca adam arka taraftan aldığı sert darbe yüzünden kör oldu ve baygınlık geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasy"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...