"Sizi biraz meyhane havasına sokacağım sanırım."
(Kubilay Karça - Üzerime Kalır (SLOWED&REVERB VERSION))
"Sözleri..."
[GIRIŞ]
Koleje geldiklerinde yorgun bitkin bir şekilde arkasına dönüp kızlarla bakışan Jisoo mırıldandı. "Bir şeyler yiyelim, uykum yok benim."
"Kafeterya kapalıdır, mutfağa mı gidelim?" Diye sordu Rose. Jisoo kıkırdadı. "Kim demiş kapalı diye?"
Dirseğini hızla kapı kilidine doğru vurduğunda kilit parçalandı ve yere düştü. İçeri giren Jisoo'nun peşinden ilerleyen Jennie seslendi. "Balkondayız biz."
"Tamam!"
O esnada Lalisa Jennie'ye seslendi kapıdan beri. "Siz oturun da, geliyorum birazdan."
"Çabuk ol, gecikme." Dedi Jennie. Lalisa başıyla onaylayarak kafeteryadan çıkıp asansöre doğru ilerledi ve kabine binerek B katına bastı. Birkaç dakika sonra kata geldiğinde kabinden koridora çıkıp ıssız hastane katında oda numaralarına bakarak ilerledi. Aradığı odayı bulduğunda solunda kalan kapıyı aralayıp yavaşça içeri girdi, peşinden kapıyı kapattı.
Tülü açılmış kapalı pencereden beri odaya sızan ay ışığıyla aydınlanıyordu etraf. Lalisa yavaş adımlarla yatağa doğru adımlarken elinde tuttuğu çiçekleri komodine bıraktı. Bakışlarını yatakta yatan genç adamın kapalı gözlerine çevirdiğinde sakin bir şekilde battaniyeyi sıyırdı, ağırlığını yatağa bırakırken yanına kıvrılıp uzandı. Sarı saçlarını toplayarak arkasına atıp başını yastığa koyduğunda bakışları uyuyan genç adamın yüzünde gezindi.
Elini yavaşça göğsüne doğru bırakıp kalbine koyarken hızını işitti kulaklarında.
Tik, tak, tik, tak... Bir saatteki akrep ve yelkovan misali atıyordu kalbi.
Soğuk parmakları genç adamın çıplak boynuna giderek yavaşça sürtünüp tenini okşarken hüzün dolu gözleri kısıldı.
Parmak uçlarındaydı nabzı. Soluğu, bütün bedeni elinin altındaydı. Ona zarar vermek istemedi, başını yavaşça kaldırıp yüzüne doğru eğerek dudağının kenarına öpücük kondurduktan sonra geri çekildi, siyah bir portal açtı odanın içinde. Başını çevirip kendisine son kez baktıktan sonra portaldan geçerek peşinden kapattı, oradan hızla uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasy"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...