⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 91 ⊗

149 22 9
                                    

"Şarkının güzelliğine ağlanır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Şarkının güzelliğine ağlanır..."

(Braveheart MOVİE SOUNDTRACK - For The Love Of A Princess)

[GIRIŞ]

Ağaçların arasından uzanan toprak yolun bitişine gelen X-Watt ekibi, yokuşu inerken Jimin'in işaret ettiği açıklıktaki taş sütunlara dikkat kesildi hepsi. Birkaç dakika sonra açıklığa geldiklerinde sütunların arasından ortalarına geçti hepsi.

"Vay canına..." Dedi Jennie hayranlıkla.

Taş sütunların bazıları kırıktı. Hoseok yakınlaştığı taşa dikkatlice baktı. "Sanırım bir şeyler yazıyor."

Üyeler diğer taşlara yaklaşıp incelediklerinde sütunların üzerinde belirli semboller aracılığıyla yazılar olduğunu fark ettiler. Taehyung başını Yoongi'ye çevirdi. Genç adam elinde lav oluşturarak taş sütunun sembollerinin üzerine yataylamasına yapıştırdı ve lavı soğutarak obsidyen taşı haline getirdi, sütundan çektiğinde sembollerin kopyası oluştu. Bütün sütunların yazılarını aynı taktikle kopyaladıktan sonra Lalisa'nın açtığı ufak portalın içerisine yerleştirdi.

"Etrafı dolaşalım, gelin." Namjoon ciddiyetini bozmadan sütunların arasından çıktı ve açıklığı ilerlerken üyeler peşine takıldılar. Hoseok ve Rose geldikleri yeri övmekle meşgulken Taehyung, Jennie ve Lalisa'ya sütunlardan birisinin üzerindeki semboller için olan tahminlerini dile getiriyor, Jisoo saatinin ayarını yapıyor, Seokjin Namjoon'u, Jungkook da Yoongi'yi arkasından beri takip ediyordu. Jimin grubun en arkasında adımlıyordu sessiz sedasız.

Birkaç dakikanın ardından ağaçların arasından beri uzanan patika yolun girişindeki taş sütunun görüş açılarına girmesiyle Jungkook konuştu. "Totem!"

"Ne?" Seokjin'e yanıt verdi Jimin. "Orada."

Üzerinde yeşil bir yazıyla aydınlatılmış taş sütuna yaklaştıklarında boyutu göze çarptı. Jennie konuştu. "Devler Ülkesi'ne göre oldukça ideal bir boyut değil gibi."

Hoseok çömelerek elini havada tutup kamera varmışcasına sırıttı ve poz verdi. "Jimin çek beni."

Üyeler kıkırdarken Jimin Jennie'den aldığı fotoğraf makinesiyle Hoseok'un resmini çekti. "Dostum, totem insan dışı yaratıkların güçlerini tazelemesi için kullanılan bir yapıt. Fotoğraf çekinecek başka yer bulamadın mı sanki?"

"Ayh götüm." Hoseok çömeldiği yerden kalkarak Jimin'e yaklaşıp elindeki fotoğraf makinesini kaptı. "Sus kız."

Jimin göz devirerek ekibin arkasından ilerleyince Hoseok onu takip etti.

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin