⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 65 ⊗

225 34 26
                                    

(The Glitch Mob - Seven Nation Army REMIX)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(The Glitch Mob - Seven Nation Army REMIX)

[GIRIŞ]

Ciğerlerine doğru derin bir nefes çekerek bedenini esneten Yoongi, profesör tarafından verilen startı işiterek anında koşmaya başladı. 5 dakika içinde koşuyu bitirip demirliğe doğru atılarak tırmanmaya başladı. Üyeler kendisini izlerlerken Seokjin bir kenara geçmiş bekliyordu.

Tırmanmaktan yorulan Yoongi gücünü kullanarak kendisini havaya doğru fırlattı ve öbür taraftan zemine düşerken gücünü kapatıp iki ayağı üzerinde beden ağırlığını dengeledi. Yeniden koşmaya başlarken bacaklarında birden beliren keskin sızı bütün damarlarını dolaştı, Yoongi yüzünü buruşturarak koşmaya devam etti. 200 metrelik koşu pistiydi, birkaç dakika alacak gibi görünüyordu.

Bu esnada tribünlerden kendisini izleyen Jungkook, dikkatini Yoongi'nin yüzüne vermişti.

Bir şeyler biliyordu.

Ve bakışları da normal değildi.

Yoongi koşmaya devam ederken bacaklarındaki ağrı yavaş yavaş geçmeye başladı. Kendisini zorlayarak koşuyu bitirip çapraz koşuya geldiğinde kendi etrafında dönüp gücüyle fırtına oluşturdu, yıkıcı bir şekilde ilerlemeyi sürdürdü. Üyelerle birlikte genç adamın ne denli geliştiğini inceleyen profesör, Jean'e baş onayı verdi, Jean deftere not aldı.

Alev fırtınasını sonlandırdığında baş dönmesi yaşamadan direkt olarak cam havuza doğru bakan Yoongi, ayaklarının altına alev tabakası yerleştirdi ve kendisini havaya uçurarak havuza atladı. Buz gibi suyun içinde hiç rahat değildi, onun bedeni sıcağa alışıktı ve rahatsız hissediyordu.

Doktor Henry (Beast) elindeki kumandadan ayarlamalar yaparak havuzu kapatırken Yoongi alev gücüyle bütün suyu sıcaklaştırdı, ardından çok geçmeden su kaynarlaşarak camları buhar yaptı. Suyun içi görünmez olurken suyun rengi de kızıla dönmeye başladı.

"Yoongi'nin gücü çok kullanışlı, kendisini her pozisyonda kullanabiliyor." Dedi Jimin. Namjoon reddetti. "Hepsinde değil, ama güçlü olduğu aşikar."

Suyun içinde yeniden beliren şeytanlar karaltı misali suyun içinde dolanırlarken havuz sıcaklıktan görünmediği için üyeler şeytan olduğunu anlamadılar. Yoongi gücünü kullanmaya çalışsa da alevi suyun içerisine attığı anda obsidyene dönüşüyor, taş haline gelip zemine düşüyordu.

Gücünü kullanamıyordu.

O sırada kenara çekilip oturmuş bekleyen Seokjin'e bakan Jisoo, tedirgin hissediyordu.

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin