"Üstteki kolye Harry Potter'daki Hermione Granger'ın kolyesi olarak geçiyor. Fakat kurgumuzda Jungkook'un zaman kolyesi oluyor. İnternette de vardır, bulabilirsiniz."
[GIRIŞ]
Yatakhanenin kapısını hışımla açıp içeri bakışlarını daldıran Logan'la üyelerin ödü koptu. Sahte bir dehşetle yaşlı ama bir o kadar da dinç ve fit görünen adama bakarlarken Logan kalın ve gür sesiyle konuştu. "Antrenmanınız var 10 dakika sonra, hazırlanmaya başlayın."
"Kalk kalk, KALK!" Namjoon üyeleri yataklarından kaldırırken Logan odadan çıktı. Namjoon üyelerin battaniye ve yastıklarını telekinezi gücüyle havaya uçurunca üyeler hissettikleri soğukluk sebebiyle gözlerini aralayıp başlarını kaldırdılar.
"N'oluyor lan?" Dedi Jimin. "Battaniyem nerede?"
"Yastığım!" Rose havada uçan yastığına ulaşmak için uzandığında yataktan yere düştü.
"Kalkın." Dedi Namjoon. "Tek laf, hemen! İtiraz falan yok." Yatağını topluyordu bir yandan. Üyeler uykularına geri dönmek isteseler de boşverip yataklarını toplamaya başladılar. Lalisa sırtını dönüp bir bacağını battaniyesinin üzerine atınca karşı yataktaki Hoseok yastığını fırlattı. "Kalk kız! Bir de tepiniyorsun."
Lalisa hızla doğrulup fırlatılan yastığı kaptı yerden ve Hoseok'a atınca Hoseok üfleyip hava akımı oluşturdu, yastık Rose'nin suratına yapıştı.
Üyeler kahkahalarını bastırmaya çalışırlarken Rose ifadesizlikle yüzüne yapışmış yastığı çekti ve kahkaha patlatarak Lalisa'ya fırlattı. Kafasına yastık yiyen Lalisa anlık neye uğradığını şaşırırken yastığın kuvvetiyle yataktan düştü. Jisoo ve Jennie başlarını öne doğru eğip Rose'yle bakıştılar. "Bizsiz parti mi veriyorsunuz?"
"Bir siz eksiktiniz zaten." Diye mırıldandı Namjoon yastığını yumruklayıp düzeltirken.
"Jimin, Jimin!" Taehyung yanındaki yatakta uzanan Jimin'e fısıldayarak seslendi. "Çaktırmadan duşu kapmaya koş, çaktırma sakın."
Jimin ve Taehyung hiçbir şey olmamış gibi yataklarından kalkıp parmak uçlarında hızlı adımlarla banyoya ilerlerken Seokjin arkalarından yastık fırlatıp bağırdı. "DUŞU KAPACAKLAR!"
Üyeler ayağa kalkıp hızla banyoya doluşurken önündeki Jimin'i ittirerek kabine sokan Taehyung kendi kabinine girdi gülerek. Kapıyı kilitleyerek Jimin'e seslendi. "OPERASYON BAŞARILI JİMİN!"
"ÇAK!" Jimin duvara tırmanıp tavandan elini uzatınca Taehyung zıplayarak eline çaktı.
"SİZİ DENGESİZ HERİFLER, O DUŞ KABİNLERİNDEN 2 DAKİKAYA ÇIKMAZSANIZ LOGAN'I ÇAĞIRTTIRACAĞIM ONA GÖRE! ÇABUK OLUN HALLEDİN İŞİNİZİ." Seokjin elindeki pembe terliği ayağına geçirerek banyodan çıkarken kaş çatıp ayağındaki terlikle bakıştı. Terliği çıkarıp Rose'ye fırlattı. "Pembe terlik senindi değil mi, kusura bakma. Ayağım kokmaz gerçi, parfümlü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasy"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...