"Yazarınız uzun soluklu hikayelerde filler bölümlere asla doyamıyor.
Dikkat, +18 olabilir!"[GIRIŞ]
Adımlarını kolejin alt katına inen merdivenlere yönlendiren Jennie, omzuna astığı kumaş çantasına koydu telefonunu ve merdivenlerden inip sağ kapıya döndüğünde havuza giriş yaptı. Adımları duvarlarda yankı yaparken genç kız doğruca şezlonglara doğru ilerledi ve kumaş çantasını beyaz şezlonglardan birinin üzerine bırakıp içinden saç tokasını çıkardı. Önce saçlarını ensesinden gelişigüzel topladı, ardından üzerine giydiği transparan beyaz tişörtü ve turuncu şortu çıkarıp çok da açık olmayan bikinisini açıkta bıraktı. Kıyafetlerini çantasına koyduktan hemen sonra havuza doğru ilerledi.
Salonun çatısı cam ile kapalıydı, dışarıdan görünmemekle birlikte güneş ışıklarının da içeriye girmesini sağlıyordu ve oldukça da genişti. Genellikle ıssız olduğundan öğrenciler tarafından belirli saatlerde sakinlikle kullanılırdı, bu sayede üyeler arada bir yüzmek için ve antrenman yapmak için gelebiliyorlardı.
Soğuk suyun içerisine girdiğinde refleks olarak gözlerini kapattı Jennie. Dudaklarını birbirine bastırarak nefesini tutarken suda bir dalgalanma hissedip saçlarının dağılmaya başladığını fark ettiğinde kaş çatarak suyun yüzeyine çıktı, gözlerini açtı zorlukla. Karşısında ıslak siyah saçlarını parmaklarıyla geriye doğru tarayan Taehyung'u görür görmez kaşlarını kaldırdı. "Hm?"
Nefeslerini düzenlerken konuştu. "Profesörün yanında olduğunu düşünüyordum."
"Oradaydım zaten de," dedi Taehyung kalın ses tonunu sakin ve akıcı bir konuşmayla sergilerken. "Yeni bitti konuşma. Biter bitmez serinlemeye geldim."
"Ne diyor?"
"Ne desin," Taehyung yüzünden damlayan su taneciklerini elinin tersiyle sildi. "Hala tüm mutantlar bulunmuş değil ve her an olası bir tehlikeye karşı hala yetersiziz."
"Yoongi de yok." Jennie sıkıntıyla bakınırken saçlarının hala dağınık olduğunu fark edip kaş çattı. "Tokam nerede?"
"Sence?" Taehyung tek kaşını kaldırarak bakarken Jennie sinirlendi. "Taehyung tokamı ver, havuzda saçlar dağınıkken yüzülmez."
"Olmayan tokayı nasıl vereyim?"
"Off," Jennie bir elinde kırmızı bir lastik toka oluştururken söylendi. "Bu kaçıncı ama Taehyung!"
Taehyung gülerek etrafa bakınma gereği duymadan yavaşça suyun altına girdi ve ayaklarını soğuk fayansa yaslayıp genç kıza baktı suyun içinden. Jennie kendisini duvarla arasına almış olduğunu yadırgamadan kollarını kaldırarak ıslak saçlarını tepesinde hafif bir topuz yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Viễn tưởng"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...