(Steve Aoki, BTS - Waste It On Me)
[GIRIŞ]
Toprak yolun sonunda görünen devasa büyüklükteki dikili sütuna baktı herkes. Jungkook kaşlarını kaldırırken Hoseok'un ağzı aralandı. "Vay anası-"
Sesini kısan Namjoon'un elini fark etmesiyle sustu.
"Bu totem neyin temsili?" Diye sordu Jisoo kaş çatarak. Rose yanıtladı dalgın bakışlarla sütuna bakarken. "Tanrıça Gaia için."
Namjoon başını çevirip Rose'ye baktı. Zihni anlık bir yolculuğa çıktı ve Rose'nin geçmişini gördü.
Küçük bir odada, henüz 2 yaşındayken elinde minyatür bir Gaia heykeliyle aynanın karşısında dikiliyor, onun gibi poz vermeye çalışıyordu.
Namjoon bu nahif görüntüden ötürü istemsiz gülümseyerek önüne döndü ve devasa toteme baktı.
Yüce Gaia, toprak tanrıçası...
"SAYGIDEĞER TANRIÇA HAZRETLERİ İÇİN SAYGI DURUŞU!" Sentorlar önce eğilip selam verdikten sonra 1 dakikalık saygı duruşuna geçtiler. Rose başta olmak üzere üyeler de onlara katıldılar ve anma töreni sona erdi.
"Herkes dağılsın, güçlerinden birer parçayı bize emanet eden tanrılara teşekkürlerimizi sunma vakti!" Yaşlı sentor önden koşturarak gözden kaybolurken diğerleri de çıplak arazinin dört bir yanına doğru dağılmaya başladılar. Üyeler birbirleriyle bakıştıktan sonra gruplaştılar; Jennie ve Yoongi Ateş totemine, Jimin ve Hoseok Toprak totemine, Jungkook, Namjoon ve Lalisa Uzay totemine, Taehyung Karanlık toteme, Seokjin ve Jisoo da Su totemine gitmek üzere ayrıldıklarında kalan son üye Rose ne yapacağını bilemeyerek durup üyelere baktı arkalarından. Bedenini çevirdi ve Gaia'nın totemine doğru dönüp baktı. Ellerini birleştirdi, gözlerini yumdu ve eğilerek selam verirken mırıldandı. "Yüce Gaia, güzel tanrıçam. Toprağın bereketi için Demeter'e, ürünler ve diğer her şey için sana teşekkürlerimi sunarım. Buradaki halk, Devler Ülkesi sizler sayesinde ayaktalar. Yeni bir hayata başlıyorlar, onlara bolluk ve sağlık verin."
Duasını bitirdikten sonra doğruldu ve totemin önünden ayrılarak Hava elementinin totemine doğru ilerledi.
Gaia'nın totemine yerleştirilmiş sarı ve yeşil taşlar sadece kısa bir an için parıldadıktan sonra genç kız fark etmeden söndüler.
•••✮•••
"Evet," orta yaşlı bir sentor, çocuklardan biri elinde halattan örülme bir sepet getirince üyelere doğru uzattırdı. "Bu size kasaba halkı olarak hediyemizdir. Bizimle gelip tanrıların huzurunda dua ettiğiniz için de teşekkür hediyemiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasy"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...