"Şarkıyı tanımış olabilirsiniz çünkü bir aralar instagram reklamıydı.
Gifin hoşnutluğu~"(Kicking Sunrise - Forever)
[GIRIŞ]
Yakınlarda bulunan bir parkın demir kapısını araladıklarında Hoseok önden adımladı. Peşinden parka giren Jungkook, Hoseok'un arkasından oturduğu bankta yanına yerleşti sessizce ellerini ceplerine sıkıştırıp burnunu çekerken etrafı inceleyerek. Hoseok bileğindeki saatine baktığında henüz 21:13 olduğunu fark edip cebinden sigara paketini çıkardı. Jungkook kızarmış gözlerini yavaşça ovuştururken arkasına yaslandığı sırada bakışlarının Hoseok'a kaymasıyla kaş çattı. "Ne zamandan beri içiyorsun?"
"Oldu biraz." Dedi Hoseok paketten aldığı dalı parmakları arasına sıkıştırıp paketi cebine geri yerleştirirken. Jungkook kendisini izlerken çıkardığı çakmakla yaktı dudaklarının arasındaki sigarasının ucunu.
Bakışları bir süre ıssız parkta dolaşırken konuştu. "Sen içiyor musun?"
"Bir kez deneme amaçlı içmek dışında ağzıma sürmedim," dedi Jungkook senelerin verdiği kalın ses tonuyla. "O lanet zıkkımı asla içmem."
"En iyisini yapıyorsun." Dedi Hoseok başını sallayarak. Jungkook soğuk ve korkak bakışlarını yavaşça üzerine dikti. "Neden gelmen gerekti?"
Hoseok bu soruyu beklediği için çok da yadırgamamıştı tavırlarını. Sessizce yanıtladı. "Namjoon öyle istedi," Sigarasından bir nefes çekerken Jungkook tek kaşını kaldırdı. Hoseok sıkıntıyla bakındı. "Diyeceğimi sanıyorsan yanılmışsın çünkü ben salak değilim."
Jungkook bu cümle üzerine ilginç olduğunu düşünürcesine dudak büzüp kaşlarını kaldırdı.
"Sadece Namjoon olsa neyse."
Bu cümle ile istemsizce afallayan Jungkook, yutkundu.
"Ciddi durum olmasa belki de hiç bir arada olmayacaktık ama kader işte. Ne anlarsın bu işten." Hoseok sigarasından ikinci nefesini çekerken Jungkook siyah deri ceketinin ceplerine soktu ellerini ve arkasına yaslandı. "Kader, tabii."
Bir süre sessizlik çöktüğünde Jungkook kaş çattı. "Ciddi sorun ne?"
Hoseok hiç olumlu haberler verecekmiş gibi durmuyordu, hali hazırda Jungkook da bunun elbet farkındaydı.
"Seneler öncesinde kalmış son görevde kaptırdığımız künye vardı hani." Diye sorduğunda Jungkook başıyla onayladı alt dudağını dişlerken. "Avarovskin'in kaçırdığı, bir daha asla bulamadığımız künye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasy"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...