⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 04 ⊗

257 38 32
                                    

"Gördüğünüz fotoğraftaki kolye, Yeraltı kapısını açan künyedir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Gördüğünüz fotoğraftaki kolye, Yeraltı kapısını açan künyedir.
Bölüme hazır mıyız?"

(Taylor Swift - Ready For It?)

[GIRIŞ]

Koordinat bölgesine geldiklerinde jeti indirdi Scott. Kapı zemine doğru açılırken Wolverine önde Storm arkada, karanlık sokağa atlamak üzerelerken Jean seslendi. "Bir sorun olursa hemen bizi çağırın."

Storm başıyla onaylarken Wolverine jetten indi ve etrafa keskin, şüpheli bir bakış atarak sokağın ucundaki eski kiliseye doğru ilerledi. Storm peşinden adımlarken jet hızla uzaklaştı.

Eski kilisenin demir kapısını aralayarak içeri girdiklerinde etrafa bakındılar. Storm Wolverine'in kaslı koluna dokunup başını kaldırdı ve irislerini beyaza çaldırarak oldukça geniş ve yüksek tavandan aşağı doğru yıldırımlar indirmeye başladı. Yıldırımlar etrafta dolanırken bir bağırış duyuldu.

"LANET OLASI, BU DA NE BÖYLE?!" İnce bir erkek çocuğu sesiydi.

"Hoşgeldiniz, X-Men." Kalın bir bilge ses duyulduğunda Storm seslendi. "Neredeyseniz çıkın ortaya, vaktimiz kısıtlı."

Kürsünün arkasındaki kapıdan yaşlı ama fit bir adam çıktı kendilerine doğru gelirken. "Sizi görmeyi bekliyordum."

"Bu kim?" Diye sordu Wolverine fısıldayarak. Storm yanıtladı. "Liuxxec, Profesör'ün gelecek ve geçmişi zihine girerek görmesiyle aynı görevi görüyor."

45-50 yaşlarında olduğu tahmin edilen Liuxxec ile bakışırlarken Wolverine bir adım öne çıktı çatık kaşlarıyla bakarken. "Kahinsen ne istediğimizi de biliyorsun demek, boş gevezeliğe gerek yok hemen işe başla."

Yaşlı adam şaşırarak güldü. Storm ve Wolverine birbirleriyle bakıştılar.

••••••

Uzun bir tahtanın üzerine boylu boyunca yatmış olan Wolverine, kafasını mermer zeminine koydu ve yandan Storm'a baktı. "Bu herif ne yapacağını biliyor değil mi? Eminsin?"

"Evet, bana güven." Dedi Storm.

"Sana güvenirim de bu herif hiç güvenilir durmuyor." Wolverine şüpheyle başının dibinde bekleyen adama bakışlar atarken yaşlı adam dizleri üzerine oturdu ve avuçlarını açarak Wolverine'in başının her iki yanına koydu arada boşluk olacak şekilde. Storm ikisine bakarken Wolverine yine aynısından bir kez daha yaşadığını hatırlıyordu. O zaman Shadowcat (Xavier Koleji'nin eski öğrencilerinden) onun zihnine girip geçmişe göndermiş ve Charles'ı bazı konularda ikna etmesini sağlamıştı ve sonuç olarak Eric'i kurtarmışlardı. Şimdiyse Shadowcat'i bulamamışlardı ve kiliseye gelmek zorunda kalmışlardı.

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin