⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 96 ⊗

146 22 10
                                    

[GIRIŞ]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[GIRIŞ]

"Lali." Yaklaşık birkaç dakikadır, yorgunluktan uyuyakalmış Lalisa'yı uyandırmaya uğraşan Yoongi, sonunda pes edip oflarken genç kızın uykusu dağıldı ve gözlerini açtı. Sersemliği üzerinde olduğu için kaşlarını çattı anlamazcasına, yattığı yatakta doğrulup etrafa bakınırken Yoongi'yi görmesiyle kaşları düzleşti. "Yoongi?"

Genç kızın kalkmış olduğunu gören Yoongi rahat bir nefes bıraktı. "Şükür. Yani Lalisa, bu kadar yorulduğunu bilsem rahatsız etmez dışarı çıkardım."

"Ne? Ne zamandan beri uyuyorum?" Diye sordu Lalisa ayağa kalkarken.

"2 saat oldu." Dedi Yoongi. Lalisa'nın sersemliğinden algılamasının da kapalı olduğunu anlayınca açıkladı. "Müştemilattayız, oda dağılımı olunca direkt yatıp uyudun. Ben de uyandırmadım, yemek yiyeceğiz birazdan hazırlan diye uyandırmak zorunda kaldım. Kusura bakma."

Lalisa sorun olmadığını belirterek kısa zamanda toparlanırken Yoongi üzerine yeleğini giymekle meşguldü.

"Bir sorun olmadı değil mi ben uyurken?" Diye sordu Lalisa. Bu soru üzerine Yoongi başını arkaya çevirip Lalisa'ya bakarken kaş çattı. "Ne gibi?"

"Rastgele."

"Yok ya, ne olacak?" Yoongi kafasını kaldırıp reddetti. "Sorun olursa da hallederiz, sanki tanımıyorsun bizi."

Lalisa tebessüm ederek kafasından geçirdiği salak saçma senaryoyu sildi. "Neyse, acıktım zaten. İyi denk geldi."

"Ben de uyuklayacaktım sonra baktım sen daha bir yorgunsun, dedim uyusun bari. Koltukta oyalandım." Yoongi'nin lafına kaş çattı garipser gibi Lalisa. "Çok ayıp, insan bir uyandırırdı."

"Ne ne?" Yoongi kaşlarını kaldırıp gözlerini kısarak baktı Lalisa'ya. "Ayıp öyle mi? Sanki yapmamışız gibi konuşuyor. İyiliğini düşünende kabahat zaten, ayı gibi uyuman yüzünden uyandıramadık beceremedik diye kızıyor hele. Şuna da bak!"

"Sus kız." Lalisa'nın sözüne Yoongi şok içerisinde bakınca Lalisa anlık ne söylediğini fark edip elini ağzına kapattı şaşırarak. Güldü sonra. Yoongi eve temizliğe giden teyzeler gibi elini salladı. "Sen var ya, iyice Hoseok'a benzemeye başladın. Hiç değme bana, mümkünse uzakta duruver."

"Ay, yesinler!" Lalisa göz devirip yataktan kalkarak lavaboya girince Yoongi esneyerek yatağa bıraktı kendini. "Uyuyayım azıcık, hanımefendi nihayet kalktı. Lavabodan 3 saate anca çıkar şimdi."

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin