"Savaşın, kendi içinizdeki karanlıkla ve ezici güçle. Kazanamayacağınızı düşünüyorsanız yardım alın, ama mutlaka savaşın!"
(Alibi - Armageddon)
[GIRIŞ]
Sarıp sarmaladığı kadının bedenini yavaşça zemine bıraktı. Devasa bedenini küçülterek genç kadının yanından beri soğuk taşın üzerinde yatan genç adama doğru süründü Usakar. Taş zemin kandan ıpıslak olmuştu, genç adam kanlar içinde yatıyordu. Başına aldığı darbe kanını sıçratmıştı çevreye. Usakar genç adamın yanına vardığında birkaç saniye inceledi, kokladı daha sonra. Hemen genç adamın bedenini boynunun üzerine alıp kandan uzaklaştırdı, yere yatırdı sırtüstü ve hızla etrafında sürünerek tur atmaya başladı. Zemine yayılan yeşil çizgiler toprak ruhunun peşine takıldılar. Usakar en sonunda genç adamın başındaki derin yarığa girdiğinde ağzını araladı ve dışarı çıktı sürünerek. Genç adamın başındaki yarık kapandı, Usakar genç adamın üzerinden inerek kendi gözlerinden çıkan yeşil ışığa odaklandı. Görüş açısı değişmişti, genç adamın bedeninin kanavasını (iskeletini) görebiliyordu. Sorunun ne olduğunu tespit etmek için yerine odaklandı, sırtındaki kırıklar ve boynundaki kasların ezildiğini fark edip genç adamın içine sıkıştırdığı yeşil ruh parçasını farklı bölgelere paylaştırdı. Saniyeler sonra genç adamın bedeninde ne kırık ne de ezik vardı, ruh parçaları kemiklerine işleyerek birbirine yapıştırmıştı ayrılmış olanları. Usakar sürünerek genç adamın üzerine çıktı ve ağzını açarak dilini kalbine soktu bir hışımla. Bedeninden yayılan ışığı diliyle genç adamın kalbine aktardıktan sonra dilini geri çekti, göğsündeki delik deşik yara ansızın derisini yenileyerek kendisini kapattı.
Derken Jimin gözünü açtı ve Usakar'a dikti. Küçük yılan diliyle tısladı.
•••✮•••
"YOONGİ!" Diye bağırdı Rose. Jennie Namjoon'a seslendi. "HERKES İÇERİDE!"
"GÜZEL!" Namjoon başını kapıya çevirdiği esnada yer şiddetle sarsılmaya başladı. Taehyung ve Hoseok yere düşmekten son anda kurtulurlarken Lalisa mahzene giden koridordan çıkıp göz önüne geldi.
"NELER OLUYOR?"
"DEVLER-" Seokjin açıklama yapamadan ormanı yıkıp geçen yeşil yaratıkların çığlıkları duyuldu. Üyeler dehşet içinde korkunç görünen devlere baktılar.
"Aman tanrım..." Jennie yutkundu.
Sarının en açık tonunda şeytani bakışlara sahip, sivri burun ve çene hatları, kambur görünen kemiklerle iğne kulakları, bir arena sahasını ezebilecek büyüklükte devasa ayakları ve o boya rağmen yerlere sürünen ak saçları olan bu yaratıklara karşı durum hiç iyi gözükmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasía"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...