⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 14 ⊗

275 43 43
                                    

"Bakalım Jennie'nin aile olayı neymiş?Gifin güzelliği

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bakalım Jennie'nin aile olayı neymiş?
Gifin güzelliği..."

(The KID Laroi, Miley Cyrus - Without You)

[GIRIŞ]

Bayan Celes sıkıntıyla dışarıya bakınırken dudaklarını araladı yeniden. "Kayıtlarda Jennie'nin gerçek annesinin DNA testi olarak başka bir kadınla eşleştiği doğrulanmış ve bu da Jungha isimli kadının üvey annesi olduğunu gösteriyor. Teyzesi aslında da, üvey anne rolüne girmiş."

"İyi de bir kadın neden kardeşini öldürüp yeğenine annelik etsin madem ondan nefret ediyorsa?" Diye sordu Seokjin. "Bu mantıklı gelmiyor. Bir çocuktan nefret etseydim ona annelik yapmazdım annesini öldürüp."

"İşte," dedi Bayan Celes. "Jungha belli ki annesi gibi kızının da mutant olmasından nefret besledi içinde onlara karşı ve kardeşini öldürüp kızını da belli ki öldürecekti, Jennie ne yaptıysa öldürmeyip annesi olmuş."

"Hatırlıyor musun?" Jisoo Seokjin'le bakıştı. "Jennie koleje ilk geldiğinde 'Annem ölmeden önce bana hep ev işleri yaptırır, bağırır ve kızardı ama sesimi çıkaramazdım korktuğum için.' Demişti."

Seokjin başını sallarken Bayan Celes konuştu. "Teyzesi onu belki de mutant olarak değil de insan olarak büyültürse mutant olduğunu unutup güçlerini kullanmaz diye düşünmüştür."

"Kendisi bir insan, Jennie ise mutant. Ona zarar verebileceğini biliyordu belki de." Dedi Jisoo. Bayan Celes başıyla onayladı. "Bence de."

"Şimdi Jennie'nin annesi mutant ve babası insan ise-"

"Teyzesi de babasıyla evlenmiş oluyor üvey annesi oluyorsa?" Jisoo kaş çattı. "Bu ne biçim döngü?"

"Teyzesi ve babasının önceden bir ilişkileri varmış zaten." Dedi Bayan Celes. Kardeşler kaş çattılar dehşetle. "Şaka mı?"

"Geçmişlerinde ilişki yaşamışlar. Babası annesiyle tanışınca ayrılmışlar ve annesiyle birlikteliğe başlayıp evlenmiş." Bayan Celes'e baktı Seokjin. "O zaman teyzesi kıskançlıktan kardeşini öldürdü?"

Bayan Celes bilmediğini belirtircesine dudak büzdü.

"Jennie tek gecelik azgınlıktan doğan bir bebek değil. Annesiyle babası evlenirken teyzesiyle olan ilişkisini bitirmiş babası zaten. Teyzesi sevgilisi olacak adamın ablasıyla evlenmesine dayanamayıp onu öldürürse bu mantıklı bir açıklama olur ama yanlış bir davranış." Dedi Seokjin. Bayan Celes başıyla onayladı.

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin