"Fotoğrafımız medyadadır."
(SMYANG: Mamamoo - Starry Night)
[GIRIŞ]
Hastane katındaki revir odasından çıkan Lalisa, kolunu tutan Yoongi'ye çevirdi başını. "İyiyim, sağ ol."
Yoongi başıyla onaylayarak elini çektiğinde Lalisa yutkunarak bakışlarını kaçırdı.
"İyi görünmüyordun." Dedi Yoongi. "Ağlıyordun."
Lalisa sessiz kalmayı seçerken Yoongi mırıldandı kalın ses tonuyla. "Adımı söyleyip durdun. N'oldu?"
"Asıl bana ne oldu?" Diye sordu Lalisa. "Bir anda bilincim kapandı...?"
"Tansiyonun falan düştü sandım." Yoongi bakışlarını cam duvarın ardındaki gündüz saati şehir manzarasına çevirdi. "Ensen kızarmıştı, alerji misin?"
"Yoo." Lalisa kaş çattı. "Ensem mi?"
"Hmm."
"Ne?" Hemen arka cebinden küçük el aynasını çıkarıp ensesine tutarak bakındığında mırıldandı. "E hani bir şey yok?-"
Aklına küçük çocuğun elini tutuşu sırasında ensesinde keskin bir sızlama hissettiği gelince yutkundu.
"Acımı geçirdi..."
"Bir şey mi dedin?"
"H-Hayır." Lalisa bakışlarını Yoongi'ye çevirerek el aynasını kapatıp cebine koydu ve tebessüm etti. "İyiyim."
Yoongi şüpheyle bakıyordu kendisine. Kaşları çatılmış, garip bakışlar atarak onu anlamaya çalışıyordu.
"Garipsin."
Lalisa tebessüm etti gözlerinin içine bakıp. "Biliyorum."
Tanrı aşkına, Yoongi'nin göz bebekleri titriyor muydu? Lalisa ona baktıkça hızla büyülüp küçülerek hareket ettiğini görüyordu.
"Garip olduğunu mu?"
"Hm hm." Başıyla onayladığında Yoongi kaşlarını kaldırdı. "O halde bilerek yapıyorsun?"
"Ne- Ah, hayır." Güldü Lalisa. Yoongi kaş çattı tekrar, bir adım yaklaştığında burnunun dibine girdi, mırıldandı. "İyi olduğunu sanmıyorum. Demin ağlıyordun, şimdi ise gülüyorsun. Sorun ne Lalisa?"
Lalisa da kendisine karşılık mırıldandı. "Hayat ne tuhaf değil mi Yoongi?
Canını acıtır gözyaşı döktürür, mutlu ettirir yine döktürür. Hayat insanı hep ağlatır, ama ona duyguları değişken veren de tanrı oluyor."Bu sözler üzerine Yoongi dikkat kesildiği konuşmanın devamını dinlemek üzere sessiz kaldı.
"İster mutlu yaşa, ister mutsuz yaşa; İstersen dünyanın en güzel şeylerini elde et, istersen fakirlik içinde gururlu da olsa bir hayat sürmeye çalış, savaş ver. Yine birileri için ağlamaya devam ediyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasy"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...