"Oz Büyücüsü de kimmiş?"
(The Score - Tightrope)
[GIRIŞ]
Ormanın ıssız yolunda ilerleyen üyeler sakinlikle geçtikleri yolu incelerken Jisoo üyelerin gösterdikleri ağaçları ve bitki türlerini saatinin hologram ekranına kaydediyordu. Taehyung, Jimin ve Hoseok ağaç diplerindeki mantarları gördüklerinde Hoseok kıkırdadı. "En son zehirlendiğimizde panzehir için şeytan dişi bitkisini arıyorduk. Hatırlayan?"
Taehyung gülerken Jimin Hoseok'la bakıştı. "Tabii, pancar göstermiştin yanlış hatırlamıyorsam?"
"Yok, başka bir şeydi." Dedi Hoseok. Taehyung ağaç dallarından birisine uzanarak turuncu meyveyi koparıp ikiliye uzattı. "Olgunlaşmamış altın çilek. Mevsimine giriyoruz, 2-3 haftaya olgunlaşır."
"Baya bilgilisin bakıyorum?" Hoseok kaşlarını kaldırarak Jimin'in kendisine uzattığı meyveyi yerken yüzünü buruşturdu. "Haklı, olgunlaşmamış."
"O yüzden sana verdim zaten, bir tat da ona göre zehirlenmeyelim diye." Jimin gülerken Hoseok göz devirdi. "Kullanıldım..."
Yoongi Jisoo'nun arkasından ilerlerken taze otlar arasında gördüğü düşmüş bir pembe gülü eğilerek aldı ve omzunun üzerinden arkasındaki genç kıza uzattı. Rose pembe gülü görüp yüzündeki tebessümle Yoongi'nin parmaklarından aldı çiçeği. Ufak mırıltılar eşliğinde güle doğru şarkı söylediğinde güzel çiçek saniyeler içinde koparıldığı sapından uzamaya ve yapraklarını açmaya başladığında Yoongi Rose'ye göz kırpıp önüne döndü.
Hemen arkasında duran Jimin, genç kızın kolunun altından belinin dibinden beri elini güle uzattı ve avucunu açtığında gülün sapından kökler çıkmaya başladı.
"Şimdi ekebilirsin." Diye fısıldadı kulağına doğru, avucunu çekerken. Rose gülümseyerek mırıldandığı şarkıyı bitirdiğinde cebindeki şeffaf paketi Jimin'e uzattı. Jimin yanından geçtiği bir ağacın dibinden toprak alıp pakete koyduktan sonra yerine geldi ve Rose'nin elindeki gülü dikkatlice toprağa yerleştirip paketin uçlarını kıvırarak eline verdi.
"Soldan gidiyoruz gençler." Namjoon'un sesini işiten üyeler sessizce peşinden ilerlerken Lalisa geçtikleri dallara kurdele bağlıyor, iz bırakıyordu.
En önde ilerleyen Seokjin önündeki dalları çektiğinde bakışları direkt olarak ayaklarının dibindeki küçük göle kaydığında duraksadı. Arkasındaki üyeler birbirlerinin sırtına çarparken hepsi başlarını uzatıp göle baktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasy"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...