[GIRIŞ]
Yatakhaneden çıkıp merdivenlerden alt kata inen Hoseok, bakışlarını kapıya çevirmesiyle koleje giren Jungkook'u fark edip seslendi. "Kook!"
Genç adam yorgun bakışlarını usulca sağ çaprazındaki merdivenlerde kendisine çevirirken siyah deri ceketinin ceplerindeki ellerini dışarı çıkardı ve kafasındaki kapşonunu arkaya attı. "Efendim?"
Hoseok merdivenlerden inip yanına geldiğinde yüz ifadesindeki halsizliği fark edip kaş çattı. "Neyin var senin ne oldu?"
"Önemsiz boşver." Dedi Jungkook sadede gelmesini istermiş gibi bakarken. Hoseok kapıya baktı. "Profesör antrenman yapmaya başlayabileceğimizi söyledi ama Yoongi ve Jimin henüz ortada yok. Erteleyebileceğimizi söyledim."
"Eee?"
"Ve," Hoseok dilini dudağının altında derisinde gezdirerek bakışlarını etrafta dolandırdı. "Jimin'i buldum sayılır."
Jungkook tek kaşını kaldırarak baktı. Göz kırpıştırdı. "Hm?"
Kavgalı olduğu bir arkadaşı da Jimin'di. Ama Jungkook nereden bilecekti ki Jimin'in evrim geçirmiş gibi nazikleştiğini ve kavgalara artık karışmadığını. Onun aksine Jungkook daha soğuklaşmıştı zaman geçtikçe.
"Buldum ama birine deme. Sürpriz yapalım." Hoseok fısıldarken göz kırptığında Jungkook dudak büzdü bilmediğini belirtircesine. Bakışlarını zeminde gezdirirken Hoseok dürtünce onayladı.
"Konumu ver."
"Gel benimle." Dedi Hoseok arka bahçeye ilerlerken. Peşinden Jungkook da adımladı.
•••✮•••
"Buyrun efendim kahveniz." Seokjin elinde tepsiyle masaya yanaşarak hazırlanmış kahvelerden birini Bayan Celes'in önüne koyduktan sonra kendi kahvesini aldı, ardından tepsiyi diğer masanın üzerine koyarak Bayan Celes'in karşısındaki yerine yerleşti. Bayan Celes artık genç bir yetişkin olmuş oğluna bakarken yüzüne tebessüm kondurdu. "Teşekkür ederim efendim."
"Rica ederim efendim ne demek." Seokjin kıkırdayarak kahvesinden yudumlarken Bayan Celes masada duran zeytinlerden bir tanesini ağzına attı.
"Şimdi, anne," Seokjin söze başlamak üzere bakışlarını karşısında oturan çok da yaşlı görünmeyen güzeller güzeli kadına çevirdi. "Bay Seigen'i bulmadan koleji şeytanlardan tam anlamıyla koruyamayacağımızı üzülerek söylemek istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Viễn tưởng"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...