⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 101 ⊗

103 19 3
                                    

(Billie Eilish, Khalid - Lovely)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Billie Eilish, Khalid - Lovely)

[GIRIŞ]

Soğuk su bedenine girdiği anda titrediğini hisseden Jisoo, ağırlığını bırakarak ayaklarındaki demirin onu batırmasına izin verdi ve başını kaldırarak buz gibi suyun içerisinden yüzeydeki ışığın yansımasına baktı.

Zihninin içi gözlerinin önüne gelmişti sanki.

Soğuk, kasvetli ancak kendisini tanıyana karşı şefkatli ve nazikti su. Tıpkı onun gibi.

Belki de hayatında gördüğü en rahatlatıcı manzara, onu iç dünyasındaki karanlığa doğru sürüklüyordu. Ağlamak istedi, gözyaşları akmadı. Yıllardır içinde tuttuğu sızı sanki somutlaşmış gibiydi, onu görüyordu: Suyun yüzeyine çarpan ışığın yansımasında beliriyordu.

Genç adamın yüzü kendisine yaklaşırken Jisoo gözlerini kıstı. Üvey olmalarının acı verdiğini ilk kez o anda fark ediyordu. Elini uzattı ona doğru. Bedenine sarıldığını gördüğünde hayali silüeti ona hiç yabancı gelmiyordu. Teninden ayrılan zırhı fark etmemişti bile. Çırılçıplak kalmasına rağmen su onu üşütmüyordu.

Sıcak hissediyordu, sebebinin ağabeyi bildiği kişi olduğunu sanıyordu fakat o değildi.

Seokjin orada değildi.

Zeminden ona doğru yükselen devasa solungaçları hissedemiyordu.

Acı çekiyordu, yüreği ona zincir vuruyordu. Bedenine sarılan Seokjin'in saçlarına dokunmak istedi. Başını geriye atarak dudaklarıyla tenine dokunmasına izin verdi.

Sol yanı sızlıyordu.

Gözlerini kapatıp kendisini tamamen suya bıraktığında gücünü saldı. Demir zırhı suya karışıp yok olduğunda delikten çıkan solungaçlar etrafını sardı bedenine dokunmadan. Suyun içindeki diğer canlılar tehlikeyi fark ederek uzaklaşmak için yer arıyor, bir yandan da olacak olanları bekliyorlardı.

Köpekbalıkları çevrede gezinmeyi sürdürürken balinalar uzakta sürü halinde bekliyor, vatoslar yüzeyde dolanıyorlardı. Jisoo uykuya geçmiş gibiydi, devasa solungaçlardan biri onun mahremiyetini korumak için bedeninin belirli bölgelerini kapatırken delikten çıkan canlıyı gören su yaratıkları dört bir yana kaçışmaya başladılar. Jisoo uyku esnasında zihninden yükselen bir ses işitti.

"Güzel değil mi?"

'Sen... Sen de kimsin?'

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin