⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 24 ⊗

244 37 30
                                    

"Jimin ve Rose çifti için ayrı planlarım olduğunu belirteyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Jimin ve Rose çifti için ayrı planlarım olduğunu belirteyim. :)
Bir önceki bölümde olayı anlamayanlar için kısa bir açıklama: Bir insan her şeyiniz olur bazen. Hem arkadaşınızdır her şeyi yapabileceğiniz, hem sırdaşınızdır her sırrınızı açabileceğiniz, hem kardeşinizdir koruyup kollayabileceğiniz, hem de aşığınızdır aşırı değer verdiğiniz. Aralarındaki bağ bu, sadece önceden Jennie aşık değildi Taehyung aşıktı. Şimdi tam tersi."

(Mark Eliyahu - Endless)

[GIRIŞ]

Bakışlarını ifadesizce karanlık çökmüş odanın ahşap zemininde dolaştırırken omuzuna başını yaslamış öylece dışarıyı seyreden Jennie'ye çevirdi Taehyung, mırıldandı. "Şşşt."

Jennie başını yavaşça kaldırarak kendisine baktı. Taehyung terden alnına yapışmış olan saçlarını geriye çekerek yüzüne baktı. Kalın ses tonuyla fısıldadı mırıldanır gibi. "Uykun varsa uyu."

Jennie başıyla onaylayarak yavaşça oturduğu yerden kalktı ve yatağa ilerlerken Taehyung ayaklanarak üzerindeki kimonoyu hızla çıkarıp tişörtünü ve eşofmanını giydikten sonra haorisini geçirdi üzerine. Genç kıza baktı sessizce, yavaşça yanına adımlayarak ayaklarını kaldırdı ve üzerine uzandığı battaniyeyi kenara çekti. Genç kızın bedenini görmek ikisi açısından da bir sorun ifade etmese bile saygıdan dolayı dikkatli davranıyorlardı birbirlerine karşı. Bu nedenle Taehyung genç kızın üzerindeki beyaz kimonoyu çıkarırken bakmamak amaçlı bakışlarını başka bir yere sabitledi. Kimonoyu dikkatli ve seri şekilde çıkardıktan sonra genç kızın üzerine üşümemesi için dizlerine doğru uzanan bir kazak giydirdi, ardından battaniyeyi üzerine örtüp yere koyduğu kimonoyu katlayarak komodinin üzerine koyup çıktı odadan.

Evin içerisine karanlık çökmüştü ve fazlasıyla iç karartıcıydı. Hava da kararmıştı, evin ışıkları sönüktü. Taehyung karanlığa zaten alışıktı, Jennie ise aydınlığı severdi ancak her konuda saygı duydukları için itiraz ya da karşı çıkacak bir laf etmiyorlardı.

Taehyung karanlık ve sessiz koridorda birkaç dakikadır durduğunu fark edince yavaş adımlarla balkon kapısını araladı kenara doğru iterek. Siyah haorisinin içinden ellerini üşümemesi için birleştirerek derin ve düşünceli bakışlarını dışarıda damla damla dökülen yağmur tanelerinde dolandırdığı sırada bir ses işitti. Çatık kaşları havalanırken bakışları bahçe kapısına kaydı.

Tahmin ettiği kişi hızlı adımlarla bahçeye girip görünüre geldiğinde Taehyung bakışlarını ayırmadan öylece baktı şaşkınca.

'Neden geldin buraya Namjoon?' Düşünceleri zihnini esir alırken Namjoon ona hüzün ve özlemle baktı. Taehyung belli etmemeye çalışırken bile yutkunma ihtiyacı duyuyordu ona baktığı saniyeler boyunca. Hiçbir tepki vermeden sakin ama yalvarırmışcasına hüzün ve özlem içeren derin bakışlarla, Namjoon'a bakıyordu.

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin