"Üstteki Yoongi ve Lalisa editi...
Peki Lalisa'nın tatlılığı?"(SMYANG: BTS - AGONY (EUPHORIA SAD VER.)
[GIRIŞ]
Hüzün dolu bakışları elindeki soğuk demir halkaya çevrilince yutkunarak baktı kısa bir an, ardından yüzüğü yavaşça parmağına taktığında parmağına giren kramp ile acı hissetti keskinmişcesine, yatağa otururken yüzüğe baktı yüzünü buruşturup. Birkaç hafif oynatmayla rahat bir pozisyon verdiğinde yüzüğün ısınmaya başladığını hissetti.
Parmağı sızlamaya başladığında ise elinin yanmaya başladığını...
Çığlık atmak istedi, ateş gibi yanıyordu ve yüzük parmağı yanıp kararacakmışcasına sıkılaşmıştı. Yatağın başlığına dayalı olan yastığı bir çırpıda kaptığı gibi ağzına bastırdı ve çığlık attı Lalisa. Eli bir anda ağırlaşmıştı sanki, acıdan kıpırdatamıyordu parmağını. Eli yatağa düşmüştü. Gözleri dolmaya başlayıp burnu akarken parmağındaki ısı yavaşça sönmeye başladı, ardından da yüzükten çıkan gri duman havada şekil alarak elf kılığına girdiğinde Slyph kendisini fark etti.
Lalisa acı içinde sıktığı yastığı yavaşça kenara bırakırken yaşadığı anın ve yüzüğün parmağına geçmesiyle birden beliren Slyph'e şaşkınlık ve dehşetle baktı.
•••✮•••
Yatakhaneye giren Seokjin'le birlikte dikkatler genç adamın asık suratına yönelirken Jisoo kaş çattı. Hoseok doğruldu. "Noldu dostum?"
"Yok bir şey." Diyerek kısa kesti Seokjin, canı sıkkın bir şekilde giysi dolabının kapaklarını aralarken.
"Surat ifaden desteklemiyor cümleni haberin olsun." Dedi Taehyung. Seokjin bakışlarını kendisine yöneltti sorgularmışcasına. "Ne demezsin."
"Seokjin." Jisoo'nun sakin ses tonuyla başını kendisine çevirip aynı ifadesizlikle baktı genç adam. Aradan birkaç dakika geçer geçmez mesajı alan Hoseok Taehyung ile bakışıp ayağa kalktı. Genç adamı da alarak yatakhaneden sessizce çıkıp peşlerinden kapıyı kapattılar.
Ortama çöken sessizlikle Seokjin bakışlarını kaçırdı işine dönerek. "Bir şey yok, Jungkook'a canım sıkkın. Hala aynı, durumu kötü."
Jisoo bakışlarını ayırmadan bakmayı sürdürdü. Ardından morali düşmüş bir şekilde başını önüne çevirdi ve bakışlarını düşürdü kucağına doğru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasy"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...