"Şarkının orijinali de bir o kadar güzel, koyarım başka bir bölüme."
(Smyang: iKON - Killing Me (Piano))
[GIRIŞ]
Üzerindeki havluyu çıkarıp katlayarak yere koyan genç kız, eski dönemlerdeki hanlarda bulunan yatağının üzerindeki beyaz iç çamaşırlarını giydikten sonra kimonosunu geçirdi ve kuşağını bağladı arkadan. Islak saçlarını önce tarayıp daha sonra oluşturduğu ısıyla hızlıca kuruttuktan sonra taradı ortadan ikiye ayırıp. Ensesinde bir topuz yaptığında beyaz tenli yüzünün ortaya çıkması rahatlattı. Çıplak ayakları ahşap zeminde adımlayarak kenara doğru sürülerek açılmış olan kapıya geldi ve elini kapının kenarına koyup baktı genç adama doğru.
Elindeki siyah kılıcı başının üzerinde döndürüp savurarak kendi etrafında dönüyordu sanki bir savaş içindeymişcesine. Antrenman yapıyordu, çalışıyordu.
Genç kız gülümseyerek tekli basamaktan indi çimenlere doğru ve siyah kimononun üzerine giydiği siyah haorisi döndükçe havalanan kılıç ustasına dikkatle yaklaştı. Elinde bir beyaz kılıç oluşturup ona doğru saldırı yaptığında genç adam ondan bir adım öndeymişcesine hızla saldırısını engelledi. Genç kız devamlı hızlı saldırılar yaparken hepsinin engellenmesiyle daha da serileşiyordu.
Gözleri bir siyah kumaşla bağlanmış dirseğine kadar uzanan düz sırma uzun saçlarını ensesinde bağlamış genç adam, genç kızın son darbesini de engelledikten sonra kılıcını kılıcına sardı ve kıvrak bir hareketle kendisine doğru döndürdü genç kızı kılıcını fırlatırken öteki tarafa doğru, ses çıkarmaması için toza çevirip yok ettikten sonra belinden kavrayarak düşmemesi için tuttuğu genç kıza bakmak amacıyla gözündeki kumaşı çekerek çıkardı. Genç kız soluklanırken boğazına dayatılan kara kılıca baktı bir an, daha sonra genç adama bakarken ellerini haorisinin içindeki siyah kimonosunun üzerine, göğsüne koydu. Genç adam sessizce gülerken kılıcı yavaşça boynundan ayırdı ve ters çevirip belindeki kabına yerleştirdi. Genç kızın bakışları genç adamın beyaz tenli yüzündeyken tebessüm etti.
Genç adam onu kaldırdı yavaşça doğrulturken. Genç kız ellerini genç adamın göğsünden ayırmadan yüzüne baktı. "Sıkı çalışıyorsun, yorulmuyor musun?"
Genç adam başıyla reddetti. Genç kız genç adamın uzun siyah saçlarının ensesinde toplamasına rağmen tek omzuna düşüp terden boynuna yapıştığını görüp hafifçe kıkırdadı ve saçlarını boynundan çekti. "Eminim ki yorulmuyorsun, sadece terliyorsundur."
Genç adam gülerek yanağına doğru eğdi başını. Genç kız kıkırdayarak gözlerini kapattı.
"Kılıç kullanmayı öğrenmişsin, Jennie." Dedi genç adam sorarcasına. Genç kız başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantezie"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...