⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 80 ⊗

206 30 14
                                    

"O zaman biraz da Taennie?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"O zaman biraz da Taennie?"

(Lauv - Who (ft. BTS))

[GIRIŞ]

Banyonun kapısı açılıp içeriden çıkan buharla birlikte karanlık yatakhaneye sızan ışığı gören Jennie, uyumadığını belli etmemek için battaniyeyi yavaşça yüzüne doğru çekerken elindeki havluyla ıslak saçlarını kurulayan Taehyung yatakhaneye girdi, banyonun kapısını kapattığında ışık söndü. Genç adam yatağına doğru ilerlerken Jennie gözlerini yumdu.

Hissederdi uyumadığını, biliyordu. Ona rol yapmak mümkün değildi.

Yatağına yerleştiğini işittiğinde uyumasını bekledi bir süre. Aradan yarım saat geçti. Gözlerini araladı, ifadesizlikle diğer üyelere bakarken genç adam da henüz uyumamıştı. Jennie uyumuş olduğunu düşünerek yavaşça yatağından kalktı ve sessizce onun yatağına adımlayıp battaniyeyi çekerek arkasına yerleşti, üzerini örttü. Kollarını yavaşça bedenine sararken gözlerinin açık olduğunu fark edip fısıldadı kısık tonla. "Neden uyumadın?"

Taehyung zihninden konuştu kendisine doğru. 'Uykum yok.'

"Ama sabah göreve gideceğiz." Dedi Jennie. Bir eliyle genç adamın göğsünü okşayıp kendisini rahatlatmak istercesine başını sırtına yasladığında Taehyung yavaşça arkasına dönüp yüzünü yüzüne yaklaştırdı başını yastığa koyarken. Jennie yüzünde hafif bir tebessümle kendisinin yüz hatlarını incelerken Taehyung ifadesizdi. Jennie başını kaldırıp genç adamın kulağına doğru eğilip dudaklarını araladı. "Uyuman gerek."

Yanağına sessizce derin bir öpücük kondurarak başını geriye çekti, yastığa koyarak genç adamın başını boyun hizasına denk getirip ensesinden beri saçlarını okşamaya başladı. Taehyung ifadesizlikle kendisine bakarken mırıldandı. "Çocukluk anısını yeniden canlandırıyorsun."

Jennie tebessüm etti. Hatırlamış olmasına sevindi.

"Çocukken de gelip yanına yatardım, beraber yatardık."

"Büyüyünce utanır olmasaydın devam da ederdik." Dedi Taehyung açıksözlülükle. Jennie kıkırdadı. Taehyung'un nefesini göğsünün hemen üzerinde, teninde hissedebiliyordu. Genç adam bir kolunu genç kızın beline atarak kendisini bedenine yapıştırdıktan sonra battaniyeyi üzerlerine doğru çekti.

"Uyu hadi." Dedi net bir tonla. Kalın ses tonu Jennie'nin dudak büzmesine sebebiyet verdi.

Taehyung'un içinden diğer üyelerin aynı odada olduklarını geçirdiğini hissediyordu.

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin