(EVER AFTER HIGH - Do You Wonder? (ALBUM IN 'WAY TO WONDERLAND')
[GIRIŞ]
Üyeler peşinden ilerledikleri büyücünün ardından birbirleriyle konuşuyorlarken Jisoo açıklama yapıyordu.
"Oz Diyarı'nı ben de görmedim hiç, ancak annem gitmiş olduğundan bahsetmişti. Oz Büyücüsü'nün kral olarak görüldüğü bir çeşit evrenmiş." Önlerinde yürümekte olan Oz Büyücüsü'nü gösterdi işaret parmağıyla. "Annemin dediğine göre aslında bir sirk sihirbazıymış."
Üyeler şaşırarak Oz Büyücüsü'ne baktılar.
"Gerçekten ileri seviye bir sihirbaz olduğu kesin." Diye mırıldandı Jungkook. Jennie başıyla onayladı.
"Peki buraya nasıl gelmiş?" Jimin'in sorusuna omuz silkti Jisoo. "Kimse bilmiyor. Annem Oz Büyücüsü'nün yardımcısı olduğundan bahsetti."
Seokjin kaş çatıp elini çenesine yerleştirdi. "Bir yerlerden hatırlıyor gibiyim... Bu yardımcı olayı için bir yerde yazı okumuştum ve bir ad geçiyordu. Hangi kitaptı o Jisoo? Okudun mu sen?"
"Neyi?" Diye sordu Jisoo.
"Oz Büyücüsü'nün geçtiği bir kitap veya dizi. Novel de olabilir."
"Bilmem." Dedi Jisoo düşünerek. "Hatırlamıyorum. Ama okuduğumu sanmıyorum, öyle olsa hatırlardım."
Birkaç dakikanın ardından Oz Büyücüsü duraksadığında üyeler kendisini izlediler. Büyücü, elindeki asasını söndürüp elini bükerek zarifçe bileğinden bir iskambil kağıdı çıkardı ve havaya fırlattığında aniden dev boyuta geçen kupa (kalp) kartına baktı üyeler. Kart kendiliğinden dalga biçiminde bükülerek mor bir ışık saçmaya başladığında kapı açıldı. Büyücü ifadesizlikle üyelere dönerek net bir ses tonuyla konuştu.
"Seçim yapma hakkınız tektir." Dediğinde üyeler öne atıldılar. "Devler Ülkesi'ne gitmemiz gerekiyor."
"Bunun için ne verebilirsiniz?"
Üyeler birbirleriyle bakışırlarken Jennie sordu. "Ne istiyorsunuz?"
"Gideceğiniz mekanın büyüklüğü ve önemi, sizi oraya ışınlamam karşılığında vereceğiniz şeyi belirler."
Jisoo ciddiyetle Namjoon'a baktı. Bunu tahmin etmemişti anlaşılan. Namjoon ona bir çözüm yolu bulacağını söylermişcesine baktı ansızın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasía"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...