"Antrenmanlara devam edelim mi?"
[GIRIŞ]
Üyeler ve Namjoon şaşkınlık içinde kapıların önünde dikilen Yoongi'ye bakarlarken Namjoon'un afallamışlığından faydalanan Taehyung, parmaklarını şıklatmasıyla üyelerin bedenlerindeki mumyalama saldırısı yok oldu ve hepsi zemine, ayakları üzerine düşerek ayağa kalkarlarken Yoongi'ye baktılar.
"O gerçekten burada mı? Ben hayal görmüyorum değil mi?" Diye sordu Jisoo. Jimin bağırdı. "EKİP SONUNDA TAMAMLANDI!"
Lalisa bakışlarını çatık kaşlarına rağmen sırıtarak Namjoon'a bakan Yoongi'nin kızıl gözbebeklerinde dolaştırınca yüzündeki tebessüm silindi ve yerini dehşet alırken bakışları Namjoon ve Yoongi arasında gidip gelmeye başladı.
'Saldıracak...!'
Yoongi'nin yüzündeki sırıtış hızla sönerken koşar adım Namjoon'a doğru sinirle ilerlediğinde Lalisa kendisine doğru koştu. "YOONGİ HAYIR!"
Siniri bir türlü dinmeyen Yoongi, elini hızla kaldırınca omzundaki kızıl elf havalandı ve Namjoon ile kendisi arasında boşluk bırakarak çevreye oval bir halka çizerek nefesiyle alevler içinde bırakınca Namjoon kaş çattı Yoongi'ye bakarken. Üyeler de şaşkınlıktan ne yapacaklarını şaşırmış bir biçimde dehşet ve gerginlikle beklerlerken ikisi arasındaki ölümcül sessizlik her an bir tehlike olabileceğinin habercisiydi sanki.
"Senden nefret ediyorum." Diye mırıldandı ölü bir kalın ses tonuyla Yoongi. Keskin ve sert, cayır cayır öfke yanan bakışları bir an bile Namjoon'un yüzünden ayrılmazken yumruklarını sıkıyordu. Namjoon onun bu öfkesinin altındaki sebebi öğrenmek için zihnine girmeye çalışmışsa da başaramamıştı çünkü öfke anında bir insanın bilinci tamamen devredışı kalırdı.
"Senden iğreniyorum," Bağırdı Yoongi bu sefer. "SLYPH, SAVAŞ FORMUNA DÖN!"
Kızıl elf Alev Ruhu bir anda kılık değiştirerek Yoongi'nin hemen arkasında devasa bir kızıl ejderhaya dönüştüğünde üyeler dehşetle baktılar.
"YOONGİ!
"NE YAPTIĞINI SANIYORSUN KENDİNE GEL!"
"HEPİNİZ SUÇLUSUNUZ!" Diye haykırdı Yoongi. "BİR ARADA KALAMAYACAK KADAR EZİK VE BİR ŞEYTANA KARŞI CAN BAĞINIZ OLAN BİRİSİNİ KORUYAMAYACAK KADAR DA GÜÇSÜZSÜNÜZ, VE SEN NAMJOON!" Deli dolu alev almış gözleri ekip kaptanına çevrildiğinde Namjoon irkildi.
"En çok da sen suçlusun, bizi bir arada tutmayı beceremeyip 10 senemizi heba ettiğin için."
Üyeler ve Namjoon afalladılar bu söz üzerine. Yoongi elini kaldırıp işaret parmağıyla bedenini işaret etti Namjoon'un. "DÜELLOYU KABUL EDECEKSİN. EĞER BENİ YENERSEN SLYPH SENİN OLACAK VE BEN BURADAN BİR DAHA DÖNMEMEK ÜZERE DEF OLUP GİDECEĞİM!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantastik"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...