"Jirose time!
O değil de gifteki kız Della'ya benzemiyor mu?"(Rose - Gone)
[GIRIŞ]
Genç kız gözlerini aralamadan hemen önce işittiği tren sesleriyle başının sallanıp durmasından rahatsız oldu ve uyanarak başını yasladığı camdan ayırdı. Bir süre kendisine gelmeye çalışarak gözlerini ovuşturdu. Burnunu çekerek kaşlarını çatarken camdan dışarıya baktı önce, ardından bakışları trenin içindeki insan kalabalığına çevrildiğinde şaşkınlıkla bakındı.
"Teşekkürler, anladım." Elindeki kartı genç adama uzatan siyahi polis trenin koridorunda kabinden uzaklaşırken bej rengi kot ve yakaları yünlü bol bir ceket giymiş, başına da fötr bir kahverengi şapka takmış koyu saçlı genç adam oturacak yer arıyordu. Genç kız kendisini incelerken genç adam bakışlarını kendisininkilerle kesiştirdi, genç kızın tam karşısına oturduğunda afallayan genç kız başıyla selam verdi. Genç adam oturuşunu düzeltmeye çalışırken başıyla selamını aldı, tebessüm etti.
Genç kız adamın yakışıklılığıyla konuşmayı unuturken belli etmeden yutkunarak dikleştirdi sırtını. Bakışlarını yanındaki koltukta duran çantasına çevirdiğinde kaş çatarak çantasını kucağına aldı. Fermuarını açarak içerisine bakınırken ne aradığını bilmediği bir şekilde, bir cüzdana rastlamasıyla içerisindeki kartlara ve kimliğe baktı.
'Chaeyoung Park, 1988,12,03.
Anne Adı: Khale Park.
Baba Adı: Saungwan Park.
Kardeş: Yok.
Doğum Yeri: ***
Meslek: Öğretmen.
Durum: Bekar.'Genç kız bakışlarını dalgın dalgın camdan dışarıya doğru çevirerek düşünürken kendisini izleyen genç adam konuştu. "Buraya nasıl geldiğinizi bilmiyor musunuz?"
Genç kızın dikkati anında genç adama çevrildiğinde afallayarak bakmasından genç adam cevabını aldı. "Ben de hatırlamıyorum, uyandığımda trendeydim."
"Burada adımın Park Chaeyoung olduğu yazıyor." Dedi genç kız. "Aslında, adımı bile hatırlamıyorum. Doğru veya yanlış olma ihtimali aklımdan geçmiyor bile."
Genç adam güldü istemsizce, başını eğerek. "Pekala, benimki de Park Jimin. Memnun oldum, Bayan Park."
Genç kız hafif bir şaşkınlıkla genç adama baktığında kıkırdadı. Cüzdanını kapatarak çantasına koydu ve başını eğdi. "Ben de, Bay Park."
"Yolculuk nereye?" Diye sorduğunda bakışlarını genç adama çevirdi genç kız. Genç adam dudaklarını birbirine bastırdı dışarıya doğru bakarken. "Pek de iyi bir espri değildi, zira ben de bilmiyorum yolculuk nereye..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasy"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...