(NEFFEX - Best Of Me)
[GIRIŞ]
Jetten indiklerinde Jisoo etrafa bakınırken Hoseok'a doğru seslendi. "Hızını aktif edip etrafı kolaçan etsene."
Hoseok ikiletmeden kendisine denileni yaparken Lalisa Namjoon'a baktı. "Ökse otunu arıyoruz yani?"
"Evet." Dedi Namjoon başıyla onaylayıp. Jennie kaşlarını kaldırdı sıkıntıyla nefes verirken. "E madem lazım niye kendimiz oluşturmuyoruz?"
"Çünkü kendimiz oluşturunca gerçeğini değil kopyasını oluşturmuş oluyoruz ve bir halta yaramıyor." Diye kısaca özet geçti Yoongi. Jennie dudak büzdü.
Birkaç saniye sonra Hoseok yanlarına geldi nefes nefese. "Temiz."
Seokjin önden ilerlediğinde ekip peşine düştü, ormanın derinliklerine doğru ilerlediler.
•••✮•••
Yol üzerinde sağda solda bulunan ağaçların gövde ve diplerinde büyümüş ufak ufak otları gösteren Jimin'e her defasında hayır diyen Taehyung yorulduğunu belli ederek önüne döndü, Jimin'e Rose ve Lalisa yardımcı oldular. Yoongi Jungkook'la iksir formülünü konuşurken Jisoo Jennie'yle bilekliğindeki arızayı tartışıyor, Namjoon Hoseok ve Seokjin üçlüsü de yol gösteriyorlardı.
Bir hışırtı duyulunca Rose ve Jimin başta olmak üzere Yoongi ve Jungkook, ardından tüm ekip başlarını kaldırıp kulaklarını diktiler.
"O neydi?" Diye sordu Jisoo. Ses çıkmayınca Seokjin yola devam etti, üyeler peşine takıldılar.
Bir süre sonra belli belirsiz bir esintiyle ağaç yapraklarının hışırdadığını gören Hoseok üşüdüğünü hissederek ürperdi. "Vuh, hava da baya esiyor bugün."
Ormanın yokuşundan beri aşağı inerlerken sarsıldığını fark eden Rose ekibe seslendi. "Birisi beni mi sallıyor?"
"İşimiz gücümüz yok seni sallayacağız he?" Jungkook gülerken Yoongi konuştu. "Beni de sallıyor yürek yemiş birisi, birazdan ben de onu sallayacağım."
Jennie bu söz üzerine gülerken Taehyung espri patlattı. "Jimin yemeği fazla kaçırdın herhalde, ağırlığından yer sallanıyor." Başını çevirdi arkaya doğru. Jimin göz devirdi.
Derken ağaçların üzerinden bir kuş sürüsü geçtiğinde üyelerin dikkati sürüye yöneldi. Hepsi ters giden bir şeyler olduğundan emindi artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-action
Fantasi"Yeniden bir araya gelen ekip üyeleri, bu sefer daha güçlülerdir. Savaş yakındır, ellerini çabuk tutmaları ve hazırlıkları bitirmeleri gerekmektedir." (DİKKAT! Serinin ilk kitabından başlanması, senaryonun anlaşılması için önerilir.) 🂫 Karakterler:...