⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 63 ⊗

263 35 28
                                    

[GIRIŞ]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[GIRIŞ]

"Günaydın Seokjin." Dedi genç kadın, odanın kapısını aralayıp içeri girerken. Küçük çocuk gözlerini aralayıp ovuşturarak esnerken yattığı çift kişilik yatağında doğruldu ve oturur pozisyona geçti. "Günaydın anne."

Genç kadın duvar büyüklüğündeki mavi tüllü perdeleri bulunan balkon kapısını araladıktan sonra küçük çocuğa baktı başını çevirip. Tebessüm etti. "Bugün yeni bir gün, hadi kalk bakalım."

Küçük çocuk başıyla onaylarken yataktan kalktı. Genç kadın kendisinin kıyafet dolabına ilerleyerek sürgüsünü kenara çekti ve giymesi için birkaç parça kıyafeti yatağının üzerine koydu. Seokjin aralarından kıyafet seçimini yaptı ve genç kadın kendisini giydirirken küçük çocuk onu inceliyordu.

Kahverengi su dalgası saçları göğüslerine dökülüyor, kahkülleri kaşlarına değiyordu. Perçimleri kulağının önünden saçlarının arkasında toplanmıştı. Düzenli bir modeldi ve yeşil renk kalp yaka saten kumaş kabarık kraliyet elbisesine uyumluydu. Boynuna taktığı beyaz inci kolye ve küpeleri çok hoştu, bakışları kahverenginin en güzel tonuydu; Toprak gibi. İnce uzun kemikli elleri küçük çocuğun bedeni üzerinde gezindikten sonra genç kadın ayağa kalktı. "Güzel oldu."

Küçük çocuk gülümsediğinde gülümsemesine karşılık verdi genç kadın. Elini uzattı. "Hadi kahvaltı yapalım."

Aşağıya inip kahvaltı yaptıktan sonra yeniden odasına çıkan Seokjin'in peşinden seslendi genç kadın. "Piyano dersin için yeni öğretmenin gelecek, unutma!"

"Tamam anne!" Diyerek geri seslendi kendisine. Odasına çıktı usul usul.

Dakikalar geçti, saatler. Öğle vakitlerinde kapı çaldı, hizmetçiler açtı. Orta yaşlarda bir kadındı gelen. Kraliçe kendisini selamladıktan sonra Seokjin'in odasına yönlendirdi hizmetçisiyle beraber. Kadın odaya girdiğinde Seokjin selam verdi başını eğip. Güzel bir kadındı, giydiği beyaz gömleği ve mini dar eteğiyle hoş görünüyordu.

Hizmetçi odadan çıkarken kadın topuklularının ses çıkarışına aldırmadan piyanonun yanına konulmuş olan sandalyeye oturup Seokjin'e baktı. "Gel bakalım."

Seokjin tebessüm ederek piyanonun başına oturacağı sırada kadın bileğinden tuttu. "Önce yanıma gel, parmaklarına bakalım uygun mu."

Seokjin bir şey demeden yanına gittiğinde kadın elini tutup bakar gibi yaptı, ardından kendisinin tepkisini izledi. Hafiften eğildiğinde kulağına fısıldadı Seokjin'in. "Odan biraz sıcak, gömleğimi çıkarabilir miyim?"

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin