⊗ [X-WATT: 3] - BÖLÜM 57 ⊗

241 33 11
                                    

"Gif

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Gif..."

(Eminem - Venom)

[GIRIŞ]

"Uyuşukluk yapma Jimin." Taehyung elinde tuttuğu siyah demirden kılıçla dev cüsseli Jimin'e doğru bağırdı. "Kendine o kadar güveniyorsan vur da göreyim."

"Sana bir vursam 10 km fırlarsın Taehyung, kaşınma." Dedi Jimin. Sahanın kenarında duran Jennie parmaklarını gözlerine kapatıp sabır dilercesine başını sallarken hemen yanındaki Hoseok ikili arasında geçen hararetli diyaloğu dinleyerek olayı anlamaya çalışıyordu.

"Şşşt," Taehyung hızla koşarak havaya sıçrayıp takla atarken elindeki kılıcı savurduğunda Jimin koluyla kendisini duvara doğru fırlattı ancak genç adam ayaklarını duvara basarak dizlerini kırdı ve kendisine doğru atıldığında Jimin kükreyerek Taehyung'un bacaklarını yakaladı. Taehyung elindeki kılıçla Jimin'in derisini yırtarken Jimin iyileşme özelliğiyle kendisini saniyelik yenilediğinden canı yanmıyor, bu durumdan şikayet etmiyordu.

Taehyung bedeninin sıkı kavranmasından rahatsız bir şekilde yerinde kıpırdanırken sahte bir sinirle Jimin'e baktı. Jimin kendisini havaya fırlatıp dev yumruğunu genç adamın bedenine çaktığında Taehyung zeminle birleşti saniyeler içerisinde. Ansızın gerçekleşen olayın şokuyla dehşet içinde Taehyung'a bakan Hoseok ve Jennie, nefeslerini tutmuşlarken Taehyung yüzünde gergin bir ifadeyle sırıttı. Elindeki kılıcın toprağa saplanmış kısmını saniyeler geçmeden sıyırarak çıkardığında dikleşti. Nefeslerini düzenledi, ardından bakışlarını Jimin'den ayırmadan bağırdı. "YENİDEN!"

Hoseok ve Jennie tuttukları nefeslerini bırakırlarken Taehyung ve Jimin yeniden savaşmaya başladı. Taehyung bu defa daha da hırslanarak Jimin'in ayaklarına doğru koştu, ardından 1 metre yükseklikteki ayağına basarak havaya sıçradığı gibi dişlerini sıkarak sinirle bağırdı kılıcını savururken. Jennie ve Hoseok üzerlerine sıçrayan soğuk sıvıyla dehşet içinde bakakaldılar.

Jimin'in kesilen kolu gürültüyle zemine düşerken halen havada duran Taehyung kararmış bakışlarıyla ve çatık kaşlarıyla sıktığı dişlerini bozmadan Jimin'le bakışıyordu. Aniden yere düşecekken iki ayağı üzerinde dengeleyerek dizlerini kırıp pozisyon aldığında ayağa kalktı. Karanlık bakışları söndü, Jimin kolunu yeniledikten sonra eski benliğine dönüşüp şaşkınlık içinde Taehyung ile bakıştı. "Baya gelişmişsin, kolumu bile kestin."

"Kaya gibiydi." Diyerek dalga geçti Taehyung.

İleriden Jennie korkuyla Hoseok'a doğru fısıldadı bakışlarını ayırmadan. "Bu iş gitgide daha da tehlikeli ve ölümcül bir hal almaya başladı Hoseok."

Genç adam başıyla onaylarken yanlarına gelen ikiliye baktı Hoseok. "Dostum, iyi misin? Kopyalama gücü olan benim ama bir an sana da bir şey olacak sandık."

◄[Ⓧ]► X-WATT 3: Diriliş® | #f-actionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin