6. Bölüm Büyük tehlike!

814 74 180
                                    




........................................

Clarke ve Victoria bahçede bulunan ağaçların altına geçerek oturmuşlardı.

'Ne zamandan beri böyle..' dedi Victoria. Clarke'ın yüzüne bakmamıştı. 'Bu şey..'

'Bipolar diyebilirsin sorun yok' demişti Clarke'da gülerken. Clarke'ın sırrı hastalığıydı. Lexa'dan sakladığı, Kara'nın tehdit ettiği bu sır, bipolar olmasıydı. 'Bu kelimeyi her gün doktorumdan duyuyorum zaten'

'Ne diyeceğimi bilemediğim için böyle'

'Gerçekten sorun yok kabul ettim bunu'

'Gene de bilemiyorum'

'Peki sen nerden biliyordun' dedi Clarke şüpheyle Victoria'ya bakarken. 'Kutuyu görür görmez tanıdın. Bu konuda bir şeyler biliyorsun'

'Los Angeles' da ki kuzenimde de vardı bu hastalıktan' diyerek durdu Victoria. 'Yazları tatile yanlarına gittiğimiz zaman içmeyi unuturdu. Çünkü sürekli eğlenir gülerdik, o da unuturdu hep. Hatırlatan daima ben olurdum. Kısa zaman da ise çoğu şeyi ezberledim işte'

'O iyi mi peki?'

'İlaçlarını içip, mutlu olduğu zamanlarda evet! Onun dışında nasıl davranması gerektiğini karıştırıyor. Bir öyle bir böyle oluyor yani'

'Tıpkı benim gibi'

'Öyle demek istemedim'

'Lexa'ya söylemeyeceksin değil m!?'

'Bunu senin söylemen daha doğru olur' dedi Victoria tebessüm ederken. 'Sadece merak ettiğim tek şey, bize bu kadar kötü davranmanın sebebi bu muydu?'

'Hem buydu hem başka bir şey'

'Nasıl yani?'

'O konu çok karışık'

'Bunun kadar olamaz, anlat lütfen'

'Pekala' dedi Clarke. Derin bir nefes aldı ve konuşmaya devam etti. 'Kara benim kardeşim. Üvey kardeşim'

'Ne?'

'Amerika' dan gelme sebeplerimizden birisi de buydu. Ama kimse bilmiyor kardeşim olduğunu. Bilmemeli de. Babam bu sayede annemle anlaştı çünkü. '

'Ve sana düşman?'

'Kara takıntılı bir manyak. O da hasta! Ama tabii sürekli kaçıp kabul etmiyor. İstediğini elde edemeyince çok farklı sonuçlar çıkıyor ortaya. Hatta Amerika' da hoşlandığı birisi vardı. Başkasıyla gördü diye kızı merdivenlerden itti' dedi Clarke şaşkınca bakan Victoria'ya. 'Ve Lexa'dan da hoşlanıyor'

'Lexa'dan mı?' dedi Victoria hala şaşkın bir şekilde. 'Lexa'ya da böyle bir şey yapar mı? Zarar verir mi? '

'Bilmiyorum Victoria! İnan bana bilmiyorum'

'Yani sen bunun için mi...'

'Evet bunun içindi' dedi üzgünce. 'Lexa dan uzak durursam o da dururdu. Ki öyle de oldu. Lexaya ne zaman kötü davransam ona yaklaşmıyor aksine uzak duruyor. Çünkü benim sevdiğim şeyleri sevme huyu var kendisinde'

'Sürtük!' dedi Victoria sinirle. O an farkına Varıp, 'Çok özür dilerim ama öyle yani'

'Sorun değil' dedi Clarke'da gülerken. 'Şeytanın teki zaten. Lexa' yı da doldurmuş '

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin