..........................................
'Bayan Woods yeter!' diye bağırdı Clarke aniden. 'Hiçbir şey bilmiyorsunuz!'
'Bayan Griffin ses tonumuza dikkat edelim'
'Etmiyorum' dedi sinirle. 'Lexa'nın hiçbir suçu yok çünkü bu kız beni taciz etti!'
'Taciz diyor ya kafayı yicem saçımı başımı yolcam' dedi Lexa sinirle ve üzüntüyle elini saçına götürüp çekerken. 'Kafayı yicem ramak kaldı'
'Lexa hey bana bak' dedi Amy sakince. 'Derin nefes al geçecek'
'Olamıyorum olamıyorum..'
'Neee?' dedi Bayan Woods şaşkınlıkla. Ardından sinirle döndü Catie'ye; 'Bir idam mahkumuna bile en son isteği sorulur. Söyle bakalım doğru mu bu?'
'Evet doğru' dedi sırıtırken. 'Ne olmuş ki?'
'Ne mi olmuş?' dedi Amy şaşkınca. 'Ne olmuş öyle mi?' derin bir nefes alıp; 'Sen ne tür bir malakas insansın amına koyayım?'
'Amy!' dedi Bayan Woods sakince. 'Sakin olalım!'
'Ben sana göstercem ne olmuşu gobshite seni' dedikten sonra Lexa tekrar saldırmıştı kıza. 'Gobshite!' O sırada müdür Woods;
'Lexa geri çekil hemen!' dedi. Lexa başta sinirli de baksa 'Geri çekil dediğimi yap' demişti Bayan Woods tekrar.
'Clarke sen hemen revire gidiyorsun!' dedi Bayan Woods sinirle. 'Koluna baksınlar yüzünden bile belli oluyor ağrısı'
'Ama Bayan Woo--'
'Hemen dedim hadi' o an Clarke Lexa'ya bir bakış atmıştı. Lexa ise dudaklarını oynatıp 'Git' demişti. Ardından ise gitmişti. 'Raven sen de arkasından hadi'
'Hemen müdürüm!'
'Demek doğru Wang ba dan seni' dedi eliyle gözlüğünü iterken gözüne Bayan Woods! Ardından Catie'ye yaklaştı ve sertce bir tokat attı Bayan Woods. O an neye uğradığını şaşırmıştı. Buna ben de dahildim. Kızlarda.. Catie'de. 'Sizin gibi bir sürüngenin okulumun sınırlarından asla işi olamaz' dedi gayet sakince Bayan Woods. 'Gerekli işlemleri yapacağımdan emin olabilirsin polise kadar!' sakinliği hala devam ediyordu ama çok da güven olmazdı... ve tekrar 'Wang ba dan!!' demişti..
'Siz beni tehtit---'
'Kes!' dedi. İşte bu sefer sakinliği gitmişti. Bağırmasına Lexa bile irkilmişti. 'Seni zenginliğin dahi kurtaramaz! Kaldı ki elim kolum uzun Clarke'ın intikamını çok güzel alacağımdan emin olabilirsin!' nefes alıp durmuştu Bayan Woods. Ardından 'Şimdi eşyalarını topla ve okulumdan defol git sorgu günü görüşürüz tekrar'
Catie hiçbir şey demeden sinirle okula girmişti eşyalarını toplamak için. Lexa ve arkadaşları ise şaşkınca müdür Woods'a bakıyorlardı.
O sırada Clarke ve Raven revirde;;;
'Pekala Clarke' dedi doktor koluma bakarken. 'Şimdi senden kaldırabildiğin kadar kaldırmanı isteyeceğim'
'Neyi?'
'Kolunu Clarke kolunu..'
'Çok pardon kafam gitti bir an..'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Fiksi Remaja+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...