74. Bölüm Ben onsuz yaşayamam!'

143 25 168
                                    




................................

'Ekiplerin dikkatine hastamızın biri ağır yaralı!' diyerek anons geçti ambulans şoförü hastaneye. 'Vakit kaybetmeden ameliyata alınması şart! Hastaneye az kaldı'

'Ameliyathane hazır! Beklemedeyiz!'

Kazadan sonra Clarke ağır yaralı olarak araçtan çıkarılmıştı. Bilinci kapalıydı. Cheryl ise yürümekte zorluk çekiyordu. Ayağında çarpmanın etkisi ile hasar oluşmuştu. Alnına aldığı darbe yüzünden de dayanamamış ve o da kendini kaybetmişti.

'Açın yolu!' Clarke diye cığlık atmıştı annesi. Peşinden gitmeye çalışmıştı ama hemşireler hızlı şekilde sedyeyi sürüyordu. Annesi de ağlamaktan güçsüz düştüğü için hareketleri oldukca yavaştı. '4 numaralı ameliyathaneye hemen!'

'Kızım...'

Cheryl ise darbe yüzünden hala baygındı. O da başka sedye ile acile alınmıştı. Lexa ise ortada kalmış ne yapacağını şaşırmış şekilde sağa sola bakıyordu. Bir tarafta sevdiği kadın diğer tarafta kardeşi. Ne tarafa gideceğini şaşırmıştı..

'Lexa Cheryl'in yanına git!' dedi Bayan Griffin ağlarken. 'Clarke'ı ameliyata alacaklar şu an çıkması imkansız!' Lexa hızlıca gidip Bayan Griffin'e sarılmıştı. Bayan Griffin hala ağlarken Lexa'ya doğru konuşmaya devam ediyordu. Hafifce kulağına eğilip; 'Bildiğini biliyorum! Uyanınca seni görmeye ihtiyacı olacak! Onu  yalnız bırakma!' Lexa o an tepkisiz şekilde donmuştu. Sadece bekledi. Tam o an Mira, Amy ve Victoria da gelmişlerdi. Lexa'ya uzaktan bakakalmışlardı. Lexa ise o an adım atmıştı. Ağlayamıyordu. Ayakları bir ileri bir geri giderken aniden dizleri kırılır gibi olmuş ve diz çökmüştü. Sanki dizleri onu o an taşıyamamıştı. İçinde kalan acısını haykıramadığı çığlıklarını gözyaşları ile dökerek içinden atmaya başlamıştı.

'Lexa' dedi Amy'de diz çökerken. 'Bana bak ikisi de iyi olacak'

'Amy ne tarafa gideceğim ben?' dedi ağlarken Lexa. 'Ne tarafta duracağım? Ayaklarım bile sağ sol yapamazken' ağlamaya devam ediyordu. O an Victoria ve Mira'da diz çökmüştü. 'Birine yeni kavuştum diğerine ise doyamadım'

'Ölmüşler gibi konuşma lütfen' dedi Mira'da. 'İkisi de iyi olacak tamam mı?'

'Lexa ikisi de birbirinden güçlü!' dedi Victoria'da gülümserken. 'Clarke neleri atlattı. Dayandı. Cheryl'i tanımıyorum ama tanımadan bile güçlü olduğunu söyleyebilirim. Çünkü o senin kardeşin!'

O sırada Bayan Woods'da koşarak girmişti içeriye. 'Kızım!' Elindeki çanta yere düşmüştü o an. Yere çökmüş olan kızları görünce Cheryl'e bir şey oldu sanmıştı. Ve fenalaşmıştı. 'Bayan Woods' diyerek zorda olsa yanına gitmişti Bayan Griffin. Lexa ise tepkisiz şekilde hala dizlerinin üzerindeydi.  Sağ tarafında ameliyathane, sol tarafında acil, lexa ise tam ortada yerde..



....................................................

Saatler sonra;

Ameliyathaneden hala ses yoktu. Ameliyat devam ediyordu. Acildeki doktor ise saatler sonra dışarıya bilgi vermek gelmişti.

'Kızım?'

'Kardeşim?' dedim sesim titrerken. 'İyi mi?'

'Vücudunda hasarlar var ama evet iyi' dedi doktor gülümserken. 'Boynuna boyunluk takmak zorunda kaldık. Ayağı ise kırık ne yazık ki'

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin