89. Bölüm Neler oluyor burada?

148 16 265
                                    







........................................


'Cheryl?' dedim çekmeye çalışırken onu. 'Kızım bir dur ya of!'

'Bırak saçımı' diye de Daisy bağırıyordu o anda. 'Bıraksana vahşi kızıl'

'Ay hala vahşi diyor' dedi Cheryl tekrar onu kendine çekerken. 'Yolarım kızım seni'

'Ya zaten yoluyorsun kızım dursana'

'O zaman daha fazla yolarım'

'Bana bak' dedim zorda olsa kendime çekerken. 'Annem gelecek şimdi vallahi ceza verir bak'

'Ceza verir öyle mi?' dedi sertce bakarken. 'İyicene yolayım da cezayı öyle alayım o zaman' dedikten sonra yeniden Daisy'nin saçlarına yapışmıştı.

'Ayy imdat!'

'Noluyor burada?' Clarke koşarak gelmişti kızlarla beraber. Şaşkınca bize bakıyordu.

'Nolur yardım et başa çıkamıyorum ben' dedim yardım istercesine.

'Cheryl dur lütfen'

'Clarke bırak beni'

'Bırakamam valla kusura bakma' Clarke anında önüne geçmişti onun. Daisy'i de itmişti. 'Sakin ol derin nefes al'

'Nasıl sakin olayım ya?' dedi sinirle. 'Mümkün mü? Şu tipe bakar mısın?' o an Daisy'i göstermişti. Ve saçları fena yolunmuştu..

'Sen vahşisin kabasın' dedi Daisy'i bağırırken.

'Bak hala konuşuyor'

'Sen de sus bir ya' dedi Clarke'da bağırırken o an. 'Gerizekalı mısın kızım?' dedi tekrar bağırırken. 'Elinden zor aldık seni hala hakaret ediyorsun' Clarke'ın bağırması ile ben bile irkilmiştim yalan yok.. 'Ayrıca ne yaptın da bu şeker gibi kızı delirttin sen ya?'

O sırada İç sesim; 'Daisy lütfen anlatma hiçbir şey.. Bir turda Clarke yolar seni...'

'Neymiş ben Lexa'nın sevgilisiymişim ve gene neymiş senle beni aynı anda idare ediyormuş!' dedi Cheryl sinirle. 'Sinirimi de atamadım ki ya bir izin vermiyorsunuz yolayım şunu'

'Ya kızım yoldun zaten ne kalmış' dedi Luna gülerken. 'Bir kafası kalmış al onu da paket yap eve götür bari'

'Luna' dedi Raven'de onu çekerken. 'Sus ortalık karışık zaten' ama gülmemek için zor tutuyordu kendini..

'Ne demek Lexa ikisini aynı anda idare ediyor ya?' dedi Octavia'da gülerek bakarken. 'Kimse değil de Lexa? Lexa salak ki hemen yakalanır zaten böyle bir şey yapsa'

'Ne diyon kızım sen' dedim ona bakarken. 'Sen bana salak mı dedin az önce?'

'Saf anlamında salak bak yemin ederim' demişti Raven'in arkasına geçerken. 'Öyle salak değil'

'Sen Amy'ye dua et yoksa ben sana gösterirdim safı da salağı da'

'Lexa mı salakmış?' demişti Daisy hala gülerken. 'Şaka yapıyor olmalısın' hala gülmeye devam ediyordu.. 'O yüzden mi Kara ile hastane de işi pişirdi aylar sonra görüşerek?'

'Ne?' annemin şaşkın ve sinirli yüzü ile karşı karşıya kalmıştım o an. Hah süper oldu gerçekten süper oldu ya.. Cidden şu an bitmiştim ben.. 'Lexa sen Karayla mı görüştün'

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin