'Elleri ellerimde, dudakları dudaklarımda zikzak çiziyorken,
Tekrardan aşık oldum ona, iç içe geçip sevişiyorken..'....................................
Bir hafta sonra;;;
Gerçekliğe dönmüştük ne yazık ki. Okula dönmek zorundaydım artık. Çünkü ufaktan iyileşmeye başlamıştım. Ufak tefek ağrılarım olsa da engel değildi. Ki dersleride çok boşlamıştım zaten. Sevgilim ve arkadaşlarım okula gidip gelirken ben evde yatıyordum. Ama isteyerek değildi tabii ki bu durum..
'Uyan bakalım uykucu' dedi Clarke beni yanağımdan öperken. 'Bugün okul var'
'Olmak zorunda mı' demiştim oflarken. Hiç rahatımı bozasım yoktu. Bu sıcak yataktan da çıkasım yoktu. O sırada yüz üstü uzanmış kafamı yastığa gömmüştüm. Yarama aldırış etmeden. 'Uyumak istiyorum'
'Ben de çok şeyler istiyorum ama her istediğimiz olmuyor malesef ki'
'Valla benim bir istediğim oldu'
'Neymiş o bakalım'
'Tabii ki sen' o an yüzünü görmesem de güldüğünü anlayabiliyordum. Görmeme gerek yoktu zaten. İnsan sevgilisinin her detayını ezbere bilirdi çünkü.
'Aramızda kalsın benimde istediğim tek ve aynı zamanda hep olan dileğim kabul oldu' dedi gülerken. Ve dudaklarını boynuma gömdü.. Ahh keşke hep orada kalsan.. Hep benimle sarmaş dolaş kalsan...
Yaklaşık yarım saatlik bir yatak keyfinden sonra zorla yataktan çıkmıştık birbirimizden ayrılıp...
..................................
Bir saat sonra okulda;;;;;
'O kimler gelmiş kimler' dedi Mira gülerken . 'Sonunda okul yolunu hatırladınız Lexa hanım'
'Yolunu kaybetmiştin galiba' demişti Amy'de. 'Clarke mı gösterdi yoksa...'
'Şiii' dedi Victoria o an. 'Kız hasta rahat bırakın bakim' o an gelip bana sarılmıştı sımsıkı. Hepsini ayrı ayrı seviyordum ya..
'Çaktırma aralarında en çok seni seviyorum' dedim gülerken.
'Lexa duyuyoruz' dedi Amy ve Mira aynı anda.
'Şaka yapıyorum! Siz misiniz benle uğraşan!' o an onlarda gülerek gelip sımsıkı sarılmıştı. Dostluk sarılması...
O sırada Bayan Woods Clarke'a seslenir;;;
'Bayan Griffin!' dedi Bayan Woods birden. 'Derse girmeden konuşalım bir'
'Ne hakkında?' dedi Clarke şaşkınca. 'Daha okula yeni geldim ceza alacak hiçbir şey de yapmadım'
'Ceza yok'
'Siz ve ceza vermemek hm?'
'Geçen gece söylediğinde ciddi miydin diyecektim?' dedi Bayan Woods. 'Beni sinir etmek için felan?'
'Hangi konu bayan wooods?' DEDİ Clarke gülerken. 'Biz bu aralar hep sizle inatlaşıyoruz malum! Özellikle Lexa konusunda!'
'Konu tam da Seksi kızım!'
'Seksi kızınız.. Doğru Seksi fazlası ile'
'her neyse! Seksiliği onu ilgilendirir'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Fiksi Remaja+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...