76. Bölüm İyi ki seni sevmişim!

141 27 106
                                    



.....................................

'Şok cihazını 300'e ayarlayın' diyen doktor ile göz göze gelmiştim. 'Son kez 1,2,3!' Ardından tekrardan onu hayata döndürmek için denemişti.  

'Lütfen Clarke bizi bırakma!' o an gözlerimi kapayıp kalbimdeki acının sesiyle dua etmiştim. 

'Hadi Clarke! Pes etme çok gençsin!' doktor bir kez daha denemişti. Hala gözlerim kapalıyken birden  duyduğum ses ile gözlerimi sevinçle açmıştım. Hayata dönmüştü. Hayata dönmüştü!

'Doktor bey! hastamız uyandı!' diyen hemşire ile Clarke'a bakmıştım. Hafifce gülümsüyordu. Çok yorgun olduğu belliydi. Gözünün sadece birini açabilmişti. O an hızlıca yanına koştum.

'Sevgilim!' onu alnından öperken gözlerimden akan yaşlar yüzüne damlamıştı. 'Bu korkuyu bana bir daha sakın yaşatma Griffin!' o an gözü kapanmıştı. 'Sensizliği bana sakın tattırma'



..............................................

Aynı zaman diliminde Cheryl'in odası;;


'Nasılız bakalım bugün?' diyerek odaya doktor girmişti. 'Hastamızın ağrısı sızısı var mı?'

'Sadece boyunluğu çıkarsak nasıl olur?' diyerek gülmüştü Cheryl. Hiç takmak istemiyordu. 'Başımı bile oynatamıyorum'

'O bir süre daha kalmak zorunda üzgünüm'

'Tanrım! Resmen işkence' o an doktorun gülmesi ile Cheryl sesli düşündüğünü fark etmişti. 'Kusura bakmayın ama öyle' gözlerini devirmişti.

'Anlaşılabilir bir durum' demişti doktorda gülerken. 'Kim sever ki zaten'

'Bence de'

'Burada işimiz bitti! Lütfen ağrınız olursa hemşireye söyleyin gerekeni yapsınlar'

'Zaten söylüyorum'

'Bu bir yalan malesef..' dedi doktor hala gülerken. 'Çok inatçı olduğunuz bir gerçek yakından şahit olduk'

'Ah ne güzel' derken kocaman gülümsemişti Cheryl. 'En azından fark ediliyormuş'

'Her neyse..' doktor gülmeye devam ediyordu. Tam odadan çıkacaktı ki, 'Boyunluğa dokunmak yok! Hatırlatayım dedim!'

'Cidden mi?'

'Ve unutmadan..' diyip durdu doktor. 'Kapıda bekleyen birisi var gönderiyorum'

Cheryl o an pek önemsemedi kapıda bekleyen kişiyi. Ardından 'Bebeğim' sesiyle kapıya döndü Cheryl. Dolu dolu gözleri ile baktı ve;

'Toni?'



.........................................

Saatler sonra, Clarke'ı normal odaya almak için kontrolleri tamamlıyordu doktor. Ömrümden ömür gitse de heyecanla oradan çıkmasını bekliyordum kapıda volta atarak. Onu kaybedeceğim korkusu sarmıştı içimi. Ve buna yakından da şahit olmuştum açıkcası.

İçeriden çıkan hemşire; 'Henüz odaya alamıyoruz doktor bir de mr istiyor' demişti. 'Birkaç saat sürebilir'

'Olsun o iyi olsun da ' demiştim hemşireye doğru. Bana gülerek bakmıştı. O an yanımıza Bayan Griffin'de gelmişti. 

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin