........................................
Lexa'nın ağzından;;Clarke'ın boynuna doğru uzanmış kokusunu içime çekmeye başlamıştım. Bir yanım huzurluydu diğer yanım ise huzursuz. Sanırım bunun sebebi de Kara'ydı. Onunla bugün yaşadıklarımız. Aramızda geçenler kısaca. Clarke'a 'anlatacağım' demiştim ama nasıl anlatacaktım nereden başlayacaktım ve bu şeyi nasıl izah edecektim bilmiyordum. Beni bırakmasından çok korkuyordum. Sonuçta Kara geçmişte neler yapmıştı bize. Beni Clarke'ın sevgilisi olduğuna bile inandırmıştı. Ve bu yalana da bir kere bulaşmıştım. Çık çıkabilirsen şimdi!
Her şey çok karışıktı. Düşünmekten başım ağrıyordu. Kafamı duvara vurmak istiyordum o derece. Birden aklıma Kara'nın yanına gittiğim an geldi. Yani bugün. Aklımda canlandı her bir şey..Lexa ve Kara konuşması;;
'Sen ciddi misin?' dedi Kara tekrar. 'Kaçmak çözüm değil benim buradan tamamen çıkmam lazım'
'Bunun için Clarke'a ihtiyacın var Kara!' demiştim ben de. Çünkü Kara'nın tüm yetkileri Clarke'taydı. 'Tabii bunu bir seksle halledebilirim'
'Lexa kaçmak beni hasta konumuna düşürüyor' dedi gülerken. 'Ama Clarke sayesinde çıkarsam böyle problem kalmaz ortada!'
'Ve bizim de gizli saklı devam etmemize gerek kalmaz'
'Aynen öyle Lexa!'
'Bunu hallederim çocuk oyuncağı!'
'O zaman bunu kutlayalım!' demişti gülerken. Ellerimden tutup çekti beni ayağa kalkmam için. 'Misafirleri odamıza götürebildiğimizi biliyorsun değil mi?'
'Hayır haberim yoktu' dedim ben de gülerken. 'Odanı görmek isterim'
'Seve seve' o an ellerimden çekti tekrar ve yürümeye başlamıştık beraber. Odadına doğru.
'Lexa? Nereye daldın?' diyen Clarke'ın sesi ile irkilmiştim. Hızlıca boynuna gömdüğüm kafamı kaldırdım ve gözlerine baktım. Şaşkınlıkla bana bakıyordu. Bir açıklama istediği belliydi. 'Lexa?'
'Buradayım'
'Hayır değilsin! Bedenin burada ama kafan başka yerde'
'Clarke sana söylemem gereken bir şey var'
Dinliyorum'
'Bugün nerede olduğumu sormuştun değil mi?' dedim ona bakarken.
'E-evet' dedi şaşkınlıkla. 'Neler oluyor?'
'Clarke bugün yapmamam gereken bir şey yaptım' dedim kafamı ondan çevirirken. 'Bu sana söylediğim yalanla alakalı. Ve ne yapacağımı bunu sana nasıl anlatacağımı bilmiyorum'
Şaşkınlıkla bakmaya devam ederken 'anlat' demişti.
'Anlatırsam da gitmenden korkuyorum' Aklıma birden 'bir ayrılık şarkısı seç, sessizce çal benim için' şarkısı gelmişti. Umarım sonumuz bu şarkıya çıkmazdı. Yoksa bu şarkı ile sabaha kadar içerdim ben..
'Anlat dedim'
'Kara ile beraberdim' o an ne kadar korksam da gözlerine bakmayı tercih etmiştim. Şaşkınlıkla ve öfkeyle bakıyordu şu an bana. 'Ona gittim'
'Kara mı?' Dedi şokla. Ellerini yüzünde birleştirdi önce. Sonra çekti. Gözlerini gözlerime dikti. Gözlerindeki maviler öfkeyle koyulaşıyordu sanki. 'Alışverişte ya da başka yerde değil Karanın yanında öyle mi'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Teen Fiction+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...