72. Bölüm Her şeyi biliyorum!

163 24 135
                                    







.............................................

Clarke'ın ağzından;;;;


İşim sonunda bitmişti. Ve Lexa'nın yanına gitmek için annemin yanından ayrılacaktım. Bayan Woods seyahate çıkacaktı bugün. O gitmeden önce üçümüz buluşup Cheryl meselesini konuşmuştuk. Hem Bayan Woods hem de annem artık bu meselenin Lexa ve Cheryl tarafından bilinmesi gerektiğini düşünüyorlardı. Sorun şuydu ki Lexa biliyordu zaten. Bunu açıklamak bana düşüyordu. Çünkü Lexa evde hasta yatıyordu. Canım sevgilim benim bak senin için neler yapıyorum...

'Lexa'nın tepkisini hala bilmiyorum' dedi Bayan Woods anneme bakarken. 'Kafama yıkabilir bu şehri'

'Lexa hep sinirli tamam kabul ediyorum' dedi annem de konuşurken. 'Ama bu konuyu anlayacaktır. Bundan eminim'

'Anladı zaten' dedim onlara bakarken.

'Af buyur?'

'Efendim?' annem ve bayan Woods farklı tepkiler vermişlerdi.

'Biliyor her şeyi!'

'Bildiğimiz bilmek?' demişti annem şaşırırken.

'L-Lexa biliyor mu?' dedi Bayan Woods şaşkınca. 'Biliyor ve ben hala buradayım?'

'Tepkisi farklıydı!'

'Nasıl?'

'Yanlışlıkla ağzımdan kaçırdım' dedim utançla o an. 'Özür dilerim Bayan Woods istemeden oldu'

'Clarke hiç problem değil bu' dedi şaşkınca. 'Ama nasıl bu kadar sakin tepki verdi ben onu anlayamadım anlat lütfen'

'Lexa gerçeği öğrenmeden Cheryl ve Lexa yakınlaşmıştı zaten' dedim Bayan Woods'a bakarken. 'Hatta geçici kardeş bile olmuşlar'

'Gerçekten mi?' Bayan Woods şaşkınca bakmaya devam ediyordu. 'Bizim bildiğimiz Lexa mı bu?'

'Ta kendisi'

'Yani kardeşini biliyor ve kabul etti?'

'Kabul etti kısmını bilmiyorum' dedim yüzümü buruştururken. 'O konu hakkında hiç konuşmadık ama tek bildiğim korkuyor oldukca'

'Neyden?'

'Ablası gibi kardeşini de kaybetmekten...' Bayan Woods anında yüzünü yüzümden çevirmişti. Gözlerinin dolduğunu anlayabiliyordum. 'Kısacası sadece Cheryl kaldı bilmeyen'

'O sanırım bize düşüyor' dedi annem de bakarken bana. Ardından Bayan Woods'un elini tuttu. 'En zoru Lexa'ydı hallolmuş bak Cheryl'i hallederiz sanırım'

'Haklısın' dedi gözlerini silerken. 'Başarabiliriz' bakalım Cheryl'in tepkisi nasıl olacaktı...





Yaklaşık yarım saat sonra sonunda sevgilimin yanına gelmiştim. Kapıyı çalar çalmaz Cheryl açmıştı kapıyı.

'Hoşgeldinnn' demişti gülümserken. 'Geç hadi bekleme soğuk dışarısı'

'Ayy evet ya' demiştim içeri geçerken. Cidden hava soğuktu ve ben de üşümüştüm. 'Baya soğuk'

'Neyse problem değil Lexa ısıtır şimdi seni'

O an kahkaha atıp 'Yok ben kendim ısınırım' demiştim.

Bana dönüp; 'Ben varım diye yapmıyorsanız çekinmeyin lütfen ben şimdi otele gideceğim zaten'

'Yok canım senle alakası yok..' demiştim gülerken.

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin