66. Bölüm Anlat anlatabilirsen!

157 23 77
                                    



Clarke'ın ağzından;;

Bayan Woods'la oturmuştuk yan yana. Lexa gittikten sonra çok konuşamamıştım. Çünkü hala ona karşı gerginliğim devam ediyordu. İster istemez. Ve benimle ne dedikodusu yapabilirdi ki?

'Fazla sessizsin Clarke' demişti Bayan Woods birden. İstemsizce ona dönüp kaşlarım havalanmıştı. 'İyi misin?'

'Özür dilerim dalmışım' dedim o an toparlarken. Ne diyecektim ki sizden korkuyorum beni geriyorsunuz felan mı?

'Lexa daha yeni gitti..'

'Efendim..'

'Hemen de dalıp özlemezsin diyorum'

'Ben onu yanımdayken de özlüyorum ki' salak Clarke! Sana bu cesaret nereden geliyor acaba? 'Çok pardon'

'Pardonluk bir durum yok' dedi gülerken. 'Birbirinizi seviyorsunuz aşkta utanma olmaz özür de! Rahat olabilirsin'

Şaşkınlıkla ona bakarken 'Bayan Woods annem sizi de mi tehdit ediyor?'

Kahkaha atıp 'ne alaka' demişti. 'Neden sevgilim beni tehdit etsin?'

'Sevgilim' demiştim gülerken. O an toparlayıp 'Yani aramızda bir gerginlik vardı kızıyordunuz her şeye felan ondan diyorum yani'

'Evet vardı' dedi bedenini bana doğru döndürürken. 'Ama düzeltmek istiyorum her şey yolunda gidiyor Lexa sana aşık sen de ona' dedi gülümserken. 'Bunu uzatmaya gerek olmadığını düşünüyorum! Evlatlarını paylaşmayan kıskanan anneler gibi olmak istemiyorum'

'Lexa'yı çok kıskanıyordunuz' demiştim gülerken.

'Hala öyle' dedi tebessüm ederken. Ama tebessümü acıya dönüşmüştü sanki. 'Maria'yı kaybettikten sonra tutunduğum tek dal Lexa'ydı' demişti. Maria ölen ablası olmalıydı Lexa'nın. O an anımsamıştım. hafifce gözleri dolmuştu bayan Woods'un. 'Lexa'yı da kaybedileceğim düşüncesi böyle birine dönüştürdü beni.'

'Kaybınız için üzgünüm' demiştim kafamı çevirirken. 'Ama biz sizinle aynıyız aslında'

'Nasıl yani?'

'Yani Lexa'ya bir şey olmaması için ben de çok mücadele verdim inanın bana'

'Farkındayım' demişti tebessüm etmeye devam ederken. 'Bunu görmemek imkansız! Ama sen de kabul edersin ki kardeşin bir şeytandı'

'Haklısınız ona kesinlikle lafım yok'

'Neyse ki artık hayatımızda değil! Kızımdan da uzak aylardır' oha! dedim içimden şokla beraber. Bayan Woods'un haberi yok muydu Lexa'nın Kara'yı görmeye gittiğinden? Bilirse kıyamet kopardı orası kesindi zaten. 'Uzak değil mi?' dedi tek kaşını kaldırırken.

'Kesinlikle uzak baya uzak'

'Güzel'

'Neyse ki Lexa'nın kendinden küçük kardeşi yok' demiştim bayan Woods'a bakarken. 'Küçük kardeşler sıkıntılı oluyor biraz Lexa'da da o tahammül yok malum'  o an Bayan Woods kahkaha atıp;

'Aslında var'

'Ne??' dedim şaşkınca. 'Şaka dimi şaka yani..'

'Her şeyden önce' diyip durmuştu bayan Woods. Ve elindeki anahtarı bana uzatmıştı. 'Öncelikle bunu almanı istiyorum'

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin