86. Bölüm Evrenin sonsuzluğu!

172 17 197
                                    







Saatler sonra (Clarke'ın ağzından)


Lexa bacaklarıma doğru uzanmıştı. Gözleri kapalıydı. Ben de saçları ile oynuyordum. O kadar güzel uzanmış ve o kadar güzel yatıyordu ki.. Evrenin sonsuzluğuna tam şu an inanabilirdim işte..

Şu an ki manzarayı tarif edecek sözlere sahip olsaydım, sanırım şöyle derdim; 'Aşkla güzelliğin birleştiği bu yüzde, bu bedende, hayata yeniden aşık oldum, yaşama yeniden aşık oldum..' onun bana verdiği hissiyat tam olarak buydu çünkü..

'Yerin rahat bakıyorum' dedim gülerken. O da gözlerini açmadan gülmüştü. Dudağı kenara kıvrılmıştı gülerken. Hafiften belli belirsiz gamzeleri de gözükmüştü.

'Çok rahat' demişti gülmeye devam ederken. 'Sabaha kadar böyle kalabilirim hatta..'

'Hiç itiraz etmem inanır mısın'

'İnanırım evet' saçlarıyla oynamaya devam ederken gözlerini açmış ve bana bakmıştı. Devamlı gülüyordu ya.. Gülüşüne aşık olduğum.. 'Tersten bile çok güzelsin sen ya' o böyle diyince kafamı geriye atıp kahkaha atmıştım. İstemsizceydi tabi..

'Sen de öylesin tam şu an' diyip yanaklarını sıkmıştım. 'Gerçi her açıdan güzelsin sen..'

'Sevgilim güzel olunca bana da yansımış işte..'

'Güzelim şimdi doğru' diyince ben, o da kahkaha atmıştı.

'En azından farkındasın itiraz edip beni yormuyorsun..' diyip yattığı bacaklarımdan kalkmıştı. Bana doğru eğilip dudaklarımdan öptü. Ve geri çekildi.

'Çekilmesen de olurdu sanki ya'

'Burada mı sevişelim' demişti kahkaha atarken. 'Kusura bakma halka açık yerlerde hiç rahat edemiyorum'

'Ben sevişelim mi dedim' demiştim ben de kahkaha atarken. 'Çok fesatsın sen..'

'Sonu oraya çıkacak ama değil mi?'

'Evet!' diyince tekrar kahkaha attı. Ve beni kendine çekip sımsıkı sarıldı. Bu kokuya gömün beni ya.. Sarıl bana sevgilim.. Sımsıkı sarıl bana.. Üstüm başım sen kokana kadar..

'Yarın sabah çadırlı alanda sabah kahvaltısı varmış! Kanolarla kahvaltı yaparken göle doğru açılma etkinliği..' dedi saçlarımı öperken. 'Kuğular çoğalmış diyorlar'

'Ya ne güzel' demiştim.. Keşke bir gece daha kalabilseydik çadırda..

'Ben de dün sürprizi planlarken bir gecelik daha kiraladım çadırı'

'Ne?' dedim şaşkınca ona bakarken. 'Sen böyle her şeyi planlar mısın ya?'

'Tabii ki..' demişti gülerken. 'Her şey senin içinse, öyle oluyor..' kollarından çıkıp ona doğru bakarken; 'Kalmak istemiyor muydun yoksa?'

'İstemez olur muyum sence?' derken gülüp yanağından öpmüştüm. 'Ayrıca sen varsan mekan benim için önemli değil'

'Biliyorum güzelim'

'Bil güzelim'

'Hep böyle gül' dedi ve burnumun tam üzerinden öptü.

'O zaman hep yanımda olman gerekiyor'

'Olacağım zaten' dedi gülümserken. 'Hep seninle olacağım' o an ben de tebessüm edip boynuna iyice sokuldum. Öptüm ve burnumu tam oraya dayayıp bekledim. Gözlerimi kapadım ve kokusuyla sarhoş olmaya başladım... En güzel sarhoşluk sebebiydi bu..

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin