......................................................
Clarke ile bahçe kapısında durmuş sohbet ediyorduk. O kendi bahçesinde kapıya yaslanmış ben ise bahçe duvarına yaslanmış ondan olanı biteni dinliyordum. Kısacası dün geceyi...
'Şok oldum diyorum sana!' Clarke ağzı açık kalmış bir şekilde bana olanları anlatıyordu. 'Bir yoldu bir yoldu bir daha yoldu'
'Annem yaptı bunları öyle mi?' demiştim ben de şaşkınca. Tövbe tövbe şoklardayım! 'Ciddi misin sen?'
'Vallahi ister inan ister inanma'
'Annemin içinde başka birinin yaşadığını yeni öğrendim şu an'
'Açıkcası iyi oldu oh oldu!' Clarke nispet yapa yapa söylemişti bunu. Bu şey değil mi; gelen akrabalara karşı benim mood...
'Lexa!' annemin bahçeye gelmesi ile ona doğru telaşla dönmüştüm. Gene Clarke'a bir şeyler diyecek bir yüz ifadesi vardı sanki yüzünde... Hadi hayırlısı... 'Ne konuşuyorsunuz bakalım?'
'Hiç öyle ya' dedim yüzümü değişirken. 'Havadan ateşten topraktan sudan felan'
'Öyle mi?' annem o an gülmüştü. Ben sana daha ne kadar şaşıracaktım acaba? Kotamı doldurdum ciddiyim! 'Burada konuşmayın eve geçin! Hava güneşli başınıza geçmesin!'
'Yok ben rahatsızlık vermeyeyim bayan Woods!' demişti Clarke. 'Hem sizin de dünden sonra konuşacaklarınız vardır'
'Bugün hafta sonu ama iş bitmez bayan Griffin!' dedi annem Clarke'a gülerken. 'Okula gitmem gerekiyor evraklar için. Akşama ancak gelirim. Lexa boşta kısaca'
'Sen ciddi misin?'
'Evet annecim!'
'Pekala sen kimsin ve anneme ne yaptın?'
'Lexa!' dedi annem gülerken. 'Clarke'cım akşam yemeğe de gel lütfen! Annenle gelmeni çok isterdim ama bayan Griffin'in işleri olduğunu biliyorum konuştuk! Ama sen gelebilirsin'
'Tabii ki seve seve!' Clarke'da şok olmuş şekilde bakmıştı anneme. Şu an neler oluyor?
............................................................
'Bayan Woods!' dedi Kara bayan Woods'a bağırırken. 'Sizinle konuşmamız gerek!'
'İnsanlık eğitimi almamış hiçbir insan evladıyla konuşmuyorum Kara'cım!' dedi bayan Woods. 'Müdür olarak eğitmek benim görevim ama sende hiç umut yok!'
'Sonradan pişman olacağınız laflar söylüyorsunuz bayan Woods!'
'Kara! Dışarıdan bakınca gayet güzel ve zeki duruyorsun biliyor musun?' dedi bayan Woods. 'Ama sadece dışarıdan! İçten içe Clarke'la alakan felan yok ama!'
'Bu ne cürret!'
'Cürret olan ne biliyor musun?' dedi bayan Woods Kara'nın gözlerinin içine bakarken. 'Senin hayatın'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Teen Fiction+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...