27. Bölüm Soyunma odası kaçamağı!

421 30 52
                                    


...................................

'Clarke!' dedim onu iterken. 'Durmalısın artık hadi ama!'

'Duramam' dedi daha da sokulurken. 'Sen olsan durur muydun?'

'Dururum'

'Yalancı'

Clarke dudağımın kenarını yaladıktan sonra bunu tekrarlamaya devam etmişti. Halbuki hiçbir şey de kalmamıştı.

'Aşkım' dedim gülerken. 'Senden hiç ayrılasım yok! Hele ki bu kadar şeyden sonra kavuşmuşken'

'Ayrılmayalım da!' demişti o da bana bakarken. gözleri dolu doluydu. Ağlamasını asla istemiyordum. Bir garip hissettiriyordu. Ondan akan tek yaş benden akmalıydı artık . Zaten uzun zamandır yalnızdı. Tek başınaydı. 'Ayrılsak bile beni sevmekten asla vazgeçme olur mu?'

'Bunu nasıl yapabilirim ki?' Demiştim gözünden akan yaşı silerken. 'Kalp bu bir kere sevip aşık olunca gerçekten, her detayı akılda kalır'

'Seni unutmak da istemiyorum zaten ben'

'Unutma da zaten' o an ikimizde gülmüştük. Ve alnından öptüm onu. 'Her şeyim senin kalbim de dahil'

'Biliyorum ki...'

Birden 'Okula geç Kalacağız' dedim gülerken. 'Gitmemiz lazım biliyorsun'

'Gitmesek?'

'Eskiden bana laf sokmak için koşa koşa geliyordun ama'

'O ayrı'

'Hadi kalk Gidiyoruz'

'Of ama'



............................................

Bir saat sonra okulda;;;;;


Clarke kendi arkadaş grubunun yanına ben de bizimkilerin yanına geçmiştim. Ama hala birbirimize bakıyorduk. Ben bu kızdan gözlerimi neden alamıyorum ki...

'Lexa geçen geceden beri neredesin sen?' dedi Amy imalı imalı sırıtırken. 'Telefona dahi bakmadın nasıl meşgulsen'

'Acaba ya' demişti Mira'da gülerken. 'Tartışılır! Ucu çok açık bir konu. Ya da ucu çıplak bir konu!'

'Tahmin edilebilir bence' demişti Victoria'da. O da gülüyordu elbette. 'Baş harfi C!'

'AA yeter ama' dedim ben de oflarken. 'Ne biçim bir şey oldunuz siz ya nenem gibi dedikodu yapıp duruyorsunuz'

'Asla' dedi Mira. 'Bu dedikodu sayılmaz yüzüne söyledik yani'

'Doğru' dedim gülerken. 'Doğru bir yere parmak bastın'

'Ben değil sen bastın! ama Clarke..'

'Seni öldürürüm Mira' anında yerimde kıpranmıştım ama Victoria'nın arkasına kaçmıştı. 'Hem yapıyor hem kaçıyor'

'Ne yalan mı?' demişti Amy'de gülerken. 'Kaç kere bara gidelim insan içine karışalım birini bulalım dedik sana..'

'Ama sen asla evet demedin' demişti Mira'da. 'Meğerse aklın Clarke'daymış.. ve Her şeyi bırak sen öpüşmeyi bile bilmiyorsun..'

'Yerli ve milli Lexa gururla sunar!' Amy bunu dedikten sonra hem gülmüştüm hem de sinir olmuştum. 'Ama artık sadece Clarke'a milli!'

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin