56. Bölüm Tablolu Lexa!

169 25 104
                                    



...........................................

Clarke'ın ağızından;;


Ne yapmıştım ben? Canımdan çok sevdiğim kadının kafasına tablo mu geçirmiiştim? Bunu nasıl yaptım ben nasıl?

Lexa bayıldıktan sonra hemen Amy ve Octavia'ya haber vermiştim. Çünkü tek başıma ne yapacağımı bilememiştim. Sevdiğim kadına resmen zarar vermiştim. Ve buna sebebiyet veren de sevdiğim kadının ta kendisiydi. Ama gene de yanlış hissettirmişti. Ne vardı beni bir dinleseydin de bunu yapmak zorunda bırakmasaydın? Hep böyle fevriydi. Konu ben olunca asla dinlemez ve direkt saldırıya geçerdi. Az önce de yaptığı buydu tam olarak. Bana başka seçenek bırakmamıştı. Ya bunu yapacaktım ya da Catie'ye gitmesine izin verecektim. O zaman da kim kimi öldürürdü bilmem ama Lexa kesinlikle o kızı öldürmeden pes etmezdi. Başka seçeneğim yoktu ne yazık ki.

O sırada kapı çalmıştı. Koşarak aşağıya indim açtım. Kızlar toplanıp gelmişlerdi. Amy ve Octavia geri kalanlara her şeyi anlatmış olmalıydılar. Şimdi ise diğer plan zamanıydı.

Kapıyı açar açmaz telaşlı yüzlerle denk gelmiştim. Ve yavaş yavaş hepsi içeriye girmişti.

'Lexa nerede?' dedi Victoria telaşla. 'Ve niye en son biz duyuyoruz ya?'

'Gerçekten inanamıyorum ya' demişti Mira'da bıkkınla. 'Birinize bir şey olsa haberimiz olmayacak kimse bakmıyor da telefonuna yeni moda sanırım'

'Haklısınız' dedim ben de onlara bakarken. İki gündür kimsenin ne mesajına ne aramasına dönmüştüm. Eve kapanmıştım resmen. Son olay da olunca patlamıştı her şey işte.

'Arkadaşlar sakin olalım oturalım' demişti Amy. 'Şu an en büyük sorunumuz Lexa!'

'Delile ne oldu?' demişti Luna. 'Şu an o baş plan değil mi?'

'Deli bulunur illaki hallederiz onu' demişti Raven'de. 'Asıl problem uyanınca Lexa'yı nasıl zapt edeceğimiz'

'Oyumu direkt ölmekten yana kullanıyorum' dedi Octavia'da. 'Nasıl olsa Lexa uyanınca hepimizi öldürecek hiç zahmete girmeyelim plan yaparak'

'Aşkım..' dedi Amy Octavia'ya bakarken. Ardından bana dönüp;  'Clarke Lexa nerede?'

'Hala yukarıda yerde yatıyor'

'Hemen çıkalım yatağa yatıralım' dedi Amy. 'Sen de bana uyku ilacı getir sabaha kadar uyusun'

'Kafasını patlattığım yetmedi bir de uyku ilacı mı?'

'Başka çaremiz yok! Uyandığı an gene gitmeye çalışacak!' dedi nefeslenirken. 'Napacaksın gene mi kafasına vuracaksın?'

'Ne yaptım ben?' dedim kendi kendime. 'Cidden ne yaptım?'

'Yapman gerekeni yaptın' dedi Victoria bana yaklaşırken. 'Korudun! Ne kadar pekmezi aksa da..'

'Pekmezi akmadı...'

'Neyse ki bu konuda şanslıyız  o zaman' dedikten sonra kıkırdamıştı Victoria. Ardından diğerleri de. Şu an gülmenin sırası mı...

'Gelin benle!' diyerek yukarıyı işaret ettim. İlaçlar banyodaydı. Uyku ilaçları da onların arasındaydı. Ben banyodan uyku ilacını alırken kızlar Lexa'yı yerden kaldırıp yatağa yatırmıştı. 

Aşk ve Nefret' (gxg) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin