'Sen görüp, görebileceğim en güzel detaysın sevgilim...'Ertesi sabah saat 8:30 (Lexa'nın ağzından)
'Aşkımmm' diyerek saçlarımla oynuyordu Clarke. Saat şu an kaçtı hiç bilmiyordum. Ama eminim erkendir.. Gece beni aşırı derecede çok yormuştu. Gözümü açamıyordum yorgunluktan. Çünkü zaten yorgundum dün tüm gün. Günün yorgunluğu+Clarke bitmiştim resmen.. 'Uyan hadii'
'Saat kaç?' dedim yorganı tepeme çekerken.
'8:30'
'Bizim çocuğumuz felan mı var benim haberim yok ya?'
'Ne?' dedi gülerken. 'Ne alaka şu an?'
'Sabahın köründe insan neden kalkar mesela?' dedim ben de gülerken. 'Bir de üzerine zenginse..'
'Ha sen uyandırırken sorun yoktu ama geçen gün...'
'Ben uyandırırım'
'Ben de uyandırırım o zaman' diyip yanağımdan öpmüştü.
'Eyvallah uyandır tabii' diyip gülmüştüm. 'Uyandıran sen ol hep böyle'
'Kalkmayacak mısın?' diyip dudaklarını büzmüştü. 'Hani kanolara binecektik bugün...' şimdi anlaşıldı olay.. Bu yüzden erken kalkmıştı tabii. Bir de enerjisi yüksekti ne alakaysa.. O detayı da atlayamayalım..
'Tamam kalkıcam' dedim gülerken. 'Sevgilim ne derse o'
'Sevgilin sana çok aşık' dedi burnunu burnuma değdirmişti o an. Yüzünü çekmemişti. 'Bunu da ekleyelim'
'Ben de sana çok aşığım' sertce yutkunmuştum o an. Çünkü masmavi gözleri bu denli yakınımdayken ben nefes alamıyordum resmen. Ne yaptığımı bilmiyordum mesela. Nerede olduğumu unutuyordum adeta.. Bu bakışlara yakışan en güzel şey de göz bebeklerinde kendimi görüyor olmamdı. İki beden, tek kalp!
'Dünden beridir çocuk diyorsun dikkatimden kaçtı sanma' demişti gülerken. 'Bu kadar mı istiyorsun?'
'Neden istemiyim?' dedim gülerken. Gözlerine bakmaya devam ediyordum. 'İnsan, sevdiği kadından çocuğu olsun ister elbette! Özellikle de okyanus mavisi gözlere sahipse' o an gülüşüne denk gelmişti gözlerim. Harika bir manzara sunmuştu bana. 'Bu manzaradan herkes iki tane ister kimse de mahrum kalmak istemez'
'Sadece gözlerim için yani?' diyince Clarke, kahkaha atmıştım. 'Bana aşık olduğun için değil..' bu alınganlık nereden geliyordu şu an.. Regl mi dicem de dün seviştik daha böyle bir şey olması imkansızdı..
'Sana aşık olduğum için de elbette' dedim dudaklarını öperken. 'Komple senin için hatta'
'Tamam şimdi oldu..' dedikten sonra o da beni öpmüştü. 'Eve gidip duş alalım hadi sonra da aşağıya inelim'
'Biz çadırdaydık değil mi?'
'Evett' demişti kahkaha atarken. 'Hadi kalk bakalım uykucu amma da uyudun ya'
'Yorum yapmıcam...' diyip yüzümü asmıştım.. 'Malum daha kediler bile uyuyordur'
'Sen kedi değilsin sevgilim' demişti gülerken. Ardından bana yaklaştı ve 'Tabii altımda olduğun geceler haricinde...' dedi.
'Yok artık ya'
'var artık ya'
'Ben kedi değilim aslanım bir kere'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Nefret' (gxg) +18
Novela Juvenil+18 sahneler mevcuttur' Havalı parti kızı Clarke Griffin ve sade hayatın seçimini yapan Lexa Woods'un nefretle başlayan bir aşk hikayesi.. Büyük aşklar nefretle başlar' 66. Bölüm dahilinde 'Cheryl ve Toni (choni)' çifti içinde bölümler yazılmıştır...